تعامل با دولت یک رویکرد اصلی است


تعامل با دولت یک رویکرد اصلی است

خرم‌آباد - ایرنا - امام جمعه الیگودرز گفت: تعامل با دولت و حمایت از آن در راستای اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی برای خدمت‌رسانی به مردم یک رویکرد اصلی است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام مهدی سرلک روز دوشنبه در آیین معارفه شهردار الیگودرز اظهار داشت: حمایت از دولت به منظور ارتقای خدمت رسانی به مردم یک اصل است اما جابجایی فرمانداران لرستان در ماه های پایانی دولت تدبیر و امید باید برای مردم شفاف سازی شود.

امام جمعه الیگودرز همچنین گفت: این شهرستان از اصالت بالایی برخوردار است و مردمی که در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی همواره پیرو ولایت فقیه بوده اند شایسته خدمت هستند بنابراین امید می رود انتخاب شهردار جدید در راستای خدمت رسانی به مردم باشد.

حجت الاسلام سرلک با اشاره به اینکه ۶۰۰ شهید سرافراز از الیگودرز تقدیم انقلاب شده است گفت: با توجه به گستردگی و حدود ۴۰ هزار نفر جمعیت عشایری، قابلیت ایجاد فرمانداری ویژه برای این شهرستان وجود دارد.

وی با تاکید بر زیباسازی فضای شهری الیگودرز تصریح کرد: عملکرد همه مسوولان زیر ذره بین است بنابراین باید در تصمیم گیری ها مردم را در نظر گرفت و تکریم ارباب رجوع شهرداری در اولویت کاری قرار گیرد.

محمد لطفی میانجایی شهردار سابق به دلیل رعایت نکردن مصوبه ستاد کرونا و شرکت در مراسم عزا عزل شده بود که امروز عباس ملک محمودی معاون سابق خدمات شهری شهرداری الیگودرز به جای وی منصوب شد.

الیگودرز با حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق لرستان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | دلخوری و ناراحتی شدید رابعه اسکویی از مازیار لرستانی؛ مجری برنامه متعجب شد