سامانه هوشمند مرکز اتفاقات 121 توزیع برق ایرانشهر افتتاح شد


سامانه هوشمند مرکز اتفاقات 121 توزیع برق ایرانشهر افتتاح شد

زاهدان- ایرنا- سامانه هوشمند مرکز اتفاقات 121 توزیع برق شهرستان ایرانشهر با حضور مدیر مرکز کنترل فوریت های شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان مریم بندئی در این باره اظهار داشت: پاسخ گویی در لحظه و عدم انتظار در ثبت خاموشی، کاهش زمان خاموشی و افزایش رضایتمندی مشترکان از مهمترین اهداف سامانه تلفنی هوشمند مرکز اتفاقات ۱۲۱ «هما» است.

وی ادامه داد: عملکرد پاسخگویی بالای سامانه هوشمند نسبت به قبل، جمع آوری و یکپارچه سازی اطلاعات مربوط به حوادث و اتفاقات شبکه، ارائه گزارش‌های مدیریتی، ثبت تمامی خاموشی‌های اعلام شده توسط مشترک، گزارش از عملکرد نیروهای عملیاتی برای رفع خاموشی، امکان دریافت کد رهگیری برای اطلاع از اقدامات انجام شده در جهت رفع خاموشی از جمله مزایای این طرح است.

مدیر مرکز کنترل فوریت های شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: مشترک پس از تماس تلفنی با سامانه ۱۲۱ و وارد کردن شناسه قبض خود می تواند در خواست های مورد نیاز را به صورت کدهای مشخص ثبت و کد پیگیری دریافت کند.

بندئی افزود: درخواست مشترک به صورت هوشمند پس از ثبت و موقعیت خاموشی در سامانه به خودروی اتفاقات برق اعلام و درخواست مشترک در کمترین زمان ممکن انجام می شود.

وی با بیان اینکه این شرکت برای نخستین بار در کشور سامانه هوشمند مراکز اتفاقات برق «هما» را آغاز کرده است اظهار داشت: این طرح اردیبهشت سال ۹۷ در منطقه زاهدان، مرداد ماه در منطقه سیستان و آذر ماه در منطقه چابهار عملیاتی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید