هیمنه پوشالی آمریکا در جهان فرو ریخته است


هیمنه پوشالی آمریکا در جهان فرو ریخته است

زاهدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: آمریکا روزگاری در تمام جهان یکه تازی می‌کرد اما هم‌اینک هیمنه پوشالی آن فرو ریخته و در حال افول است.

به گزارش ایرنا آیت الله مصطفی محامی روز دوشنبه در دیدار با مدیران، مسوولان و فعالان بزرگداشت ایام الله دهه فجر سیستان و بلوچستان اظهارداشت: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند«آمریکا در حال افول است» که با بررسی اتفاقات اخیر این کشور به راحتی می توان فهمید که در حال افول و نابودی است.

وی بیان کرد: آمریکا روزگاری در عراق، سوریه، لبنان و یمن به دنبال اهداف خودش بود اما هم‌اینک به لطف خداوند متعال و نیروی مقاومت در باتلاق این کشورها گرفتار شده است.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: با وجود اینکه آمریکا می‌خواست نامی از انقلاب اسلامی در ایران نباشد و مشکلاتی را نیز برای کشور به وجود آوردند اما هم‌اینک می‌بینیم که خودشان گرفتار مشکلات شدند.

وی اظهارداشت: آمریکا می‌خواست با تحریم‌های ظالمانه ملت ایران را به زانو در بیاورد اما به برکت رهبری‌های رهبر معظم انقلاب و هوشیاری و مقاومت مردم به اهداف خودشان نرسید.

آیت الله محامی تصریح کرد: آمریکا کشورها و شرکت‌های مختلف جهان را تهدید به تحریم کرد که با ایران هیچ گونه معاملاتی نداشته باشند تا شاید بتواند ملت ما را به زانو در بیاورد اما به لطف پرودگار متعال و صبر و شکیبایی مردم در رسیدن به اهداف شوم خودشان شکست خورد.

وی اظهارداشت: در چنین شرایطی که آمریکا با خوی استکباری خودش برای ایران اسلامی مشکلات و تحریم‌های زیادی را به وجود آورد اما کشور ما توانست در تمام زمینه‌ها به جهش‌های خوبی دست یابد.

امام جمعه زاهدان افزود: امروزه گسترش و تقویت جبهه مقاومت در اقصی نقاط جهان در مقابل ضعف و زبونی آمریکا به وضوح قابل مشاهده است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: دشمن تلاش می‌کند تا روحیه مردم را تضعیف و انقلاب اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد و برای این کار از تمام ظرفیت‌های خودش استفاده می‌کند.

آیت الله محامی اظهارداشت: دشمن در تلاش است تا با بکارگیری ابرازهای تبلیغاتی خود علیه ایران و مجاهدان کشورهای مختلف انقلاب اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد.

وی ادامه داد: گام دوم انقلاب که از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح شد نقشه راه را برای کشور و جبهه مقاومت ترسیم کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق