انجام 4مرحله کمک مومنانه به طلاب/ حضور جهادی طلاب برای کمک به بیماران کرونایی


انجام 4مرحله کمک مومنانه به طلاب/ حضور جهادی طلاب برای کمک به بیماران کرونایی

حجت الاسلام والمسلمین مرادزاده از انجام چهار مرحله کمک نقدی و غیرنقدی در قالب رزمایش کمک مومنانه به طلاب مدرسه علمیه آیت الله علم الهدی خبر داد و گفت: طلاب به صورت داوطلبانه در غسالخانه ها و بیمارستان بقیه الله حضور می یابند.

حجت الاسلام والمسلمین «وحید مرادزاده» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: ترم اول کلاس های مدرسه علمیه آیت الله علم الهدی 15 شهریور ماه به صورت حضوری آغاز شد اما پس از سه هفته و به دنبال شرایط کرونا در تهران کلاس ها به صورت مجازی و آنلاین برگزار شد.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله علم الهدی افزود: در حال حاضر امتحانات ترم اول مدرسه علمیه آیت الله علم الهدی به صورت مجازی در حال برگزاری است.

وی در خصوص نحوه برگزاری کلاس های درس ترم دوم مدرسه علمیه آیت الله علم الهدی گفت: اگر وضعیت تهران در خصوص شیوع ویروس کرونا در حالت زرد باقی بماند، کلاس های درس به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد و در صورت تغییر شرایط کلاس ها به صورت مجازی برگزار می شود؛ بنابراین در حال حاضر نمی توان به صورت قطعی در خصوص برگزاری حضوری یا مجازی کلاس های درس در ترم دوم نظر داد.

حجت الاسلام والمسلمین مرادزاده در ادامه با اشاره به فعالیت های طلاب مدرسه علمیه آیت الله علم الهدی در قالب گروه های جهادی و در ایام کرونا گفت: ضد عفونی معابر، بیمارستان ها، مغازه ها، حضور در غسالخانه ها و بیمارستان بقیه الله از جمله فعالیت هایی است که طلاب مدرسه علمیه در ایام کرونا انجام می دهند.

وی افزود: از زمانی که رهبر معظم انقلاب فرمودند بیماران فوت شده بر اثر کرونا باید مانند بقیه غسل و کفن شوند، طلاب به صورت داوطلبانه در غسالخانه ها و به ویژه بیمارستان بقیه الله حضور فعال تری پیدا کرده اند و اعمالی نظیر غسل، تیمم و اقامه نماز میت بر متوفیان کرونایی را انجام می دهند.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله علم الهدی با اشاره به کمک های مومنانه در ایام کرونا گفت: در چهار مرحله کمک های نقدی و غیر نقدی در قالب کمک های مومنانه برای طلاب مدرسه علمیه آیت الله علم الهدی انجام شده است.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)