314 مورد تعرض به اراضی ملی در ایلام


314 مورد تعرض به اراضی ملی در ایلام

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن کشور از رفع تصرف بیش از 3 هزار میلیارد و 331میلیون ریال از اراضی ملی استان ایلام خبر داد.

سرهنگ "جواد خردمند" اظهار کرد: در سطح استان ایلام ۳۱۴ مورد تعرض به اراضی ملی در سطح استان انجام شد که در این راستا و با تلاش شبانه روزی یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان، ۳ هزار میلیارد و ۳۳۱ میلیون ریال از اراضی ملی حوزه سرزمینی استان ایلام رفع تصرف شد.

وی افزود: با همکاری و مشارکت خوب مردم و حمایت قاطعانه دستگاه قضایی و انتظامی ،امسال در استان ایلام رفع تصرف اراضی ملی نسبت به سال گذشته ۴ برابر بوده است.

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن کشور خاطرنشان کرد: با توجه به هوشمندسازی پلیس ،اراضی ملی به صورت مستمر و روزانه تحت کنترل قرار می‌گیرد و این موضوع سبب شده است که افزایش کشف زمین‌خواری نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیر داشته باشد.

خردمند با بیان اینکه استان ایلام جزء ۱۰ استان برتر کشور در خصوص مبارزه با زمین‌خواران بوده است گفت: استان ایلام از معدود استان‌هایی است که به صورت شبانه روز در این راستا و به صورت هوشمند موضوعات زمین‌خواری را رصد و بلافاصله با آن مقابله می‌کند.

به نقل از کانال اطلاع‌رسانی پلیس ایلام، در پیام‌رسان سروش، فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن کشور در پایان با بیان اینکه افراد فرصت طلب و سودجو از عدم آگاهی و شناخت مردم به قوانین سوء استفاده می‌کنند، گفت: مردم در معاملات خود شرایط احتیاط را رعایت کرده و پس از استعلامات مربوطه از سازمان ملی و مسکن نسبت به خرید مال که اقدام کنند و در برخورد با موضوعات زمین خواری با شماره تلفن ۱۶۵۶ یگان حفاظت به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط