«ایران قوی» می تواند محل بروز و ظهور استعدادهای فرهنگی و قرآنی مددجویان باشد


«ایران قوی» می تواند محل بروز و ظهور استعدادهای فرهنگی و قرآنی مددجویان باشد

زارع با بیان اینکه کانون های مساجد مازندران باید زمینه جذب مددجویان به ویژه دانش آموزان و دانشجویان را در سامانه بچه های مساجد فراهم آورند، گفت:رویداد ملی «ایران قوی» می تواند محل بروز و ظهور استعدادهای فرهنگی و قرآنی مددجویان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «عباس زارع» امروز(6بهمن) درنشست مشترک با حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران و حجت الاسلام «رجب نعمتی قرا» سرپرست ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ضمن تحسین عملکرد امداد دیارعلویان در حوزه محرومیت زدایی، بیان کرد: اینکه در استان برخوردار مازندران ۸۳ هزار خانوار محروم داریم باورش سخت است ولی این تعداد مشکلات مادی دارند که نیازمند راه‌اندازی جریان های حمایت کننده است.

«ایران قوی» می تواند محل بروز و ظهور استعدادهای فرهنگی و قرآنی مددجویان باشد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران به نقش و جایگاه هنر و رسانه در جلب مشارکت عمومی اشاره کرد و افزود: آماده همکاری برای اطلاع رسانی عملکرد کمیته امداد مازندران و معرفی پویش های این نهاد حمایتی هستیم.

وی با بیان اینکه هنرمندان با خلق آثار هنری و طراحی پوسترهای گرافیکی می توانند در معرفی چره فقر و جذب مشارکت خیرین اثر گذار باشند، ادامه داد: همچنین خبرنگاران با چرخش قلم خود می توانند فقر و محرومیت را به درستی تصویر گر باشند تا هموطنان نوع دوست برای دستگیری از محرومین در کنار امداد استان به خط شوند.

زارع به فعالیت مراکز نیکوکاری امداد در تعدادی از کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران اشاره کرد و گفت: کمیته امداد استان و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران می توانند با همکاری و هم افزایی منشاء خیر برای مددجویان باشند.

وی با بیان اینکه بچه های مساجد استان باید زمینه جذب مددجویان در گروه های مختلف سنی به ویژه دانش آموزان و دانشجویان را در سامانه بچه های مساجد فراهم آورند، افزود:رویداد ملی «ایران قوی» می تواند محل بروز و ظهور استعدادهای فرهنگی و قرآنی مددجویان باشد.

زارع ضمن تحسین عملکرد امداد استان در بحث تامین تبلت دانش آموزی برای تداوم تحصیل این قشر در بستر شبکه شاد، تصریح کرد: در همین بحث تبلت مواردی در کشور داشتیم که دانش آموز به خاطر نداشتن تبلت در پی ناامیدی خودکشی کرد یا از تحصیل بازماند حمایت‌ها در این زمینه کمک شایانی خواهد بود‌.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران در خاتمه تهیه 5000هزار تبلت با کمک خیر نیک اندیش را شایسته تقدیر دانست و اذعان کرد: ارشاد مازندران آماده هرگونه همکاری برای انعکاس عملکرد امداد استان از طریق رسانه های مکتوب و برخط است.

پایان پیام/286

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!