برای 148 باب کانون مساجد استان زنجان مجوز الکترونیکی صادر شده است


برای 148 باب کانون مساجد استان زنجان مجوز الکترونیکی صادر شده است

به گفته حجت الاسلام یارمحمدی، در استان زنجان 382 باب کانون فرهنگی و هنری فعالیت می کند که برای 148 باب مجوز الکترونیکی صادر شده است.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: مجوزهای الکترونیکی کانون های فرهنگی و هنری مساجد بر اساس اساسنامه جدید ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور صادر می‌شود.

حجت الاسلام یارمحمدی در خصوص نحوه درخواست مجوزهای الکترونیکی کانون های مساجد ادامه داد: مدیران کانون های فرهنگی هنری باید با مراجعه به بخش کاربری کانون به نشانی «پرتال بچه‌های مسجد» نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند.

وی با یادآوری اینکه اولویت صدور مجوز الکترونیکی بر اساس امتیاز کانون‌ها در سامانه بچه‌های مسجد است، ادامه داد: در استان زنجان 382 باب کانون فرهنگی و هنری فعالیت می کند که برای 148 باب مجوز الکترونیکی صادر شده است.

این مقام مسئول گفت: برخورداری کانون از ۲ هزار امتیاز، تطبیق سن مدیر کانون که باید بین ۱۸ تا ۵۰ سال باشد، دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس، ثبت حداقل ۲۰ عضو برای کانون های شهری و ۱۰ عضو برای کانون های روستایی در سامانه، بارگذاری مدارک، داشتن امام جماعت و تکمیل اطلاعات ارکان کانون از جمله شرایط اخذ مجوز الکترونیکی است.

به گفته یارمحمدی، سامانه «بچه‌های مسجد» فضایی را فراهم کرده تا کانون‌ها بتوانند از طریق فضای مجازی موارد اداری مربوطه را پیگیری کرده و رفت و آمد آنان به مرکز استان به حداقل برسد.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان خاطرنشان کرد: با توجه به فراهم شدن زیرساخت های لازم، مجوز کانون های فرهنگی هنری به صورت آنلاین و در اسرع وقت صادر می شود.

پایان پیام/73

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟