فرمانداردیلم: خدمات دولت در دهه فجر اطلاع‌رسانی شود


فرمانداردیلم: خدمات دولت در دهه فجر اطلاع‌رسانی شود

گناوه - ایرنا - فرمانداردیلم استان بوشهر گفت: با توجه به اینکه خدمات گسترده و قابل توجه دولت تدبیر و امید، بخوبی برای مردم اطلاع رسانی نشده‌است، باید از دهه فجر به عنوان فرصت برای بیان دستاوردها بهره بگیریم.

به گزارش ایرنا، احمد دشتی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری بخش امام حسن با دستورکار برنامه‌ریزی گرامیداشت دهه مبارک فجر افزود: خدمات دولت، مربوط به یک شخص نیست بلکه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باید به صورت شفاف و گسترده به اطلاع مردم رسانده شود.

وی اظهارکرد: با وجود خدمات صورت گرفته، نارسایی و مشکلاتی هنوز وجود دارد اما باید درنظر بگیریم که کشور در تحریم و با فشارهای اقتصادی مواجه است و نباید آن را نادیده بگیریم.

دشتی افزود: به عنوان نمونه تا ۲ سال پیش ۲۶ هزار مترمربع آسفالت معابر در شهرستان بویژه در روستاها انجام شده بود اما اکنون به ۲۴۰ هزارمترمربع رسیده‌است و این دستاوردی کوچک نیست.

فرماندار دیلم گفت: در حوزه فضاهای ورزشی شهرستان گام‌های خوبی برداشته شده‌است و در این ارتباط سرانه ورزشی از ۵۷ سانتی متر به بیش از یک متر رسیده‌است.

وی بیان کرد: به عنوان مسئول خود را مقید می‌دانیم از همه ظرفیت و توان موجود برای خدمات رسانی به مردم استفاده کنیم.

دشتی گفت: برای هرچه باشکوهتر برگزارکردن ایام الله دهه فجر امسال در شهرستان ۱۷ کارگروه تشکیل و احکام مسئولان آن ابلاغ شده‌است.

وی اظهارکرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا، برنامه‌های امسال دهه فجر متفاوت‌تر خواهد شود و سعی خواهد شد، برای اجرای بخشی از آنها از فضای مجاز بهره گرفته شود.

بخشدار امام حسن گفت: برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر دهه مبارک فجر و انتخابات سال آینده باید تلاش کنیم مردم با شور و حرارت خوبی در این دو رویداد مهم و سرنوشت ساز شرکت کنند که لازمه آن امیدآفرینی در جامعه است.

کریم خلیفه لیراوی افزود: یکی از مصادیق امیدآفرینی، خدماتی که نظام در سطح جامعه ارایه کرده‌است و مکلف و موظف هستیم آنها را به نحو شایسته اطلاع رسانی کنیم.

وی اظهارکرد: در چندسال اخیر فعالیت ها و خدمات گسترده ای در سطح این بخش صورت گرفته است که در دهه فجر امسال با یک برنامه ریزی خوب باید اطلاع رسانی شود.

امام جمعه امام حسن گفت: مردم به عنوان حافظان انقلاب حق بزرگی بر گردن تک تک ما دارند و هرچه برای آنان کار کنیم کم است.

حجت الاسلام عباس کثیر افزود: اگرچه در حوزه‌های مختلف این بخش خدمات خوبی صورت گرفته است، اما هنوز کمبودها و نارسایی‌هایی وجود دارد و باید مسئولان بجد پیگیر آن باشند.

وی اظهارکرد: سالروز چهل ودومین پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به کوری چشم دشمنان باشکوه هر چه تمام تر جشن خواهیم کرد.

بخش امام حسن از توابع شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟