مشوق های یکی از معین های اقتصادی در منوجان برای کنکوری های 1400


مشوق های یکی از معین های اقتصادی در منوجان برای کنکوری های 1400

نماینده شرکت گهرزمین در منوجان به عنوان یکی از معین های اقتصادی در منطقه، از اعطای مشوق های تحصیلی و حمایتی به برگزیدگان کنکور 1400 خبرداد.

"محمد حجتی پور" در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه محور توسعه یافتگی هر کشوری به دانش نیروی انسانی بستگی دارد، افزود: امروزه کشوری بالنده است که سرمایه های علمی داشته باشد و بتواند مسائل اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و اشتغال را به صورت علمی ریشه یابی و برطرف کند.

وی بر شناسایی، پرورش و هدایت استعدادهای دانش آموزان در راستای نخبه پروری و تکمیل زنجیره ی متخصّصان تاکید کرد و گفت: کشورهایی هستند که علی رغم برخورداری از سرمایه های کلان، به دلیل نداشتن نخبگان، اندیشمندان و نیروی انسانی فنّی و متخصّص، نتوانستند از این سرمایه ها استفاده کنند و بازنده شدند.

نماینده شرکت سنگ آهن گهر زمین در منوجان هزینه در بخش آموزش را سرمایه گذاری ماندگار دانست و ضمن نوید به کنکوری های ۱۴۰۰ و برترین های علمی گفت: در راستای تحقق اهداف آموزشی شرکت سنگ آهن گهر زمین و تاکید مدیرعامل در حمایت از استعدادهای بومی و نخبگان، برای دانش آموزان برتر المپیادها، رتبه های دو رقمی و برتر کنکور سراسری ۱۴۰۰ استان کرمان حمایت های تحصیلی و تشویقی ویژه ای در نظر گرفته شده است.

فرماندار سابق منوجان ترغیب دانش آموزان با استعداد را نسبت به تحصیل در رشته های معدنی از اهداف بلندمدت آموزشی شرکت سنگ آهن گهرزمین عنوان کرد و افزود: علاوه بر بورسیه و بیمه، حمایت های تشویقی ارزشمندی برای این دست از پذیرفته شدگان کنکور ۱۴۰۰ پیش بینی شده است.

وی با ابراز امیدواری از حمایت های تشویقی شرکت گهرزمین در فراهم کردن زمینه تحصیل و اشتغال آنها اظهار کرد: کسانی که در رشته های فنی و مهندسی ازجمله معدن، شیمی، زمین شناسی و ... پذیرفته شوند توسط گهرزمین استخدام خواهند شد و امنیت شغلی آنها فراهم می شود.

حجتی پور از اعطای بسته حمایتی به دانش آموزان جنوب استان کرمان به ویژه شهرستان های منوجان، کهنوج، فاریاب و رودبارجنوب خبرداد و گفت: دانش آموزان این مناطق که در هر رشته دانشگاهی پذیرفته بشوند علاوه بر حمایت هایی که عنوان شد، یکسری ملزومات کمک آموزشی از جمله تبلت در اختیار آنها گذاشته می شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس