تعامل با رسانه‌ها را از اولویت‌های خود می‌دانیم


تعامل با رسانه‌ها را از اولویت‌های خود می‌دانیم

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه از دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در کرمانشاه بازدید کرد.

شهرام کرمی امروز( ششم بهمن) در بازدید از دفتر ایسنای کرمانشاه با فعالیت‌های این خبرگزاری آشنا شد.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در این بازدید، بااشاره به تعامل خوب دستگاه قضایی کرمانشاه با رسانه های مجوز دار، اظهار کرد: دنیای کنونی، دنیای ارتباطات است که در آن هیچ خبری قابل کتمان نیست و اگر اخبار از مراجع رسمی منتشر نشود، مراجع غیررسمی آن را به شکل غیرواقع منعکس می کنند.

وی افزود: هرچند دستگاه قضایی استان همانند سایر ارگان ها و دستگاه ها تعامل با رسانه ها را از اولویت های خود می‌داند، اما تفاوت هایی بین دستگاه قضایی با سایر مراجع بلحاظ برخی محدودیت ها در اطلاع رسانی وجود دارد.

کرمی محدویت‌های امنیتی و قانونی را از جمله این محدودیت‌ها برشمرد و اظهار کرد: با لحاظ این محدودیت ها، آمادگی داریم با رسانه ها تعامل داشته باشیم و خبرهای حوزه قضایی را در اختیار آنها قرار دهیم.

دادستان کرمانشاه همچنین با انتقاد از برخی سیاه‌نمایی‌ها در فضای مجازی در خصوص استان، افزود: در حال حاضر جامعه به اندازه کافی مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دارد، بنابراین مردم بیشتر به اخبار مثبت و تزریق روحیه امید نیاز دارند و انتشار خبرهای منفی ممکن است به روحیه آنها لطمه بزند.

کرمی در ادامه با قدردانی از رسانه های مسئولیت پذیر در کرمانشاه، اظهارکرد: انتظار است رسانه ها اخبار واقعی که صحت آن مورد تایید است را برای تنویر افکار عمومی منتشر کنند، نه اینکه بدنبال انتشار اخبار جعلی برای جذب مخاطب بیشتر باشند.

وی ایسنا را نمونه ای از رسانه‌های مسئولیت پذیر در جامعه دانست و گفت: رسانه هایی مانند ایسنا می توانند در تنویر افکار عمومی بسیار موثر باشند.

دادستان کرمانشاه تاکید کرد: از رسانه های متعهدی که بدنبال اعتلای نظام اسلامی، کشور و سربلندی مردم و پیشرفت جامعه هستند و به رسالت خود عمل می کنند، حمایت می کنیم و ضمن اینکه در بیان دیدگاه های خود آزاد هستند، قدردان آنها هستیم.

در این این بازدید بهرام بادکو رئیس سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه هم گزارشی از روند فعالیت های این سازمان به دادستان کرمانشاه ارائه داد.

مشروح سخنان دادستان کرمانشاه در این بازدید که به همراه مهدی قنادی مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه انجام شد، در اخبار بعدی منتشر خواهد شد.

تعامل با رسانه‌ها را از اولویت‌های خود می‌دانیم

تعامل با رسانه‌ها را از اولویت‌های خود می‌دانیم

تعامل با رسانه‌ها را از اولویت‌های خود می‌دانیم

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط