واکنش سعید واسعی به محرومیتش


واکنش سعید واسعی به محرومیتش

واسعی هافبک محروم تراکتور از شرایطی که در آن گرفتار شده گلایه دارد و ابراز امیدواری می‌کند مدیران تیم به او توجه بیشتری داشته باشند. نوشته واکنش سعید واسعی به محرومیتش اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

واکنش سعید واسعی به محرومیتش

واسعی: کسانی که محرومم کردند راحت می‌خوابند؟ می‌خواهم شکایتم را به دادگاه CAS ببرم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۳
واکنش سعید واسعی به محرومیتش

واسعی هافبک محروم تراکتور از شرایطی که در آن گرفتار شده گلایه دارد و ابراز امیدواری می‌کند مدیران تیم به او توجه بیشتری داشته باشند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سعید واسعی ، هافبک تراکتور که با فسخ قرارداد با پیکان به این تیم پیوسته، با محرومیت چهارماهه مواجه شده است و اکنون نزدیک به دو ماه دوری از میادین را تجربه می‌کند.

او در ابتدای صحبت‌هایش برد تراکتور برابر گل گهر را به هواداران و بازیکنان تیمش تبریک می‌گوید:

برد خوب تراکتور را تبریک می‌گویم و من هم به اندازه بازیکنان حاضر در زمین خوشحال بودم چرا که تراکتور را تیم خودم می‌دانم و از این نتیجه خوب و خوشحالی هواداران تیم خوشحالم و امیدوارم تیم تراکتور همیشه در تمام بازی‌ها موفق باشد.

واسعی در مورد آخرین وضعیتش گفت:

حدود ۵۰ روز است که از محرومیت من می‌گذرد ولی هیچکس از باشگاه پیگیر کارهای من نبوده و اصلا انگار نه انگار که من بازیکن تراکتور هستم. من واقعاً در تمام این مدت تنها بودم و به تنهایی کارهای پیگیری محرومیتم و اعتراض به رای صادر شده را انجام دادم.

هافبک محروم تراکتور در مورد دیدار با مسئولان باشگاه هم توضیح داد:

چند بار قرار بود به دیدن مسئولان باشگاه بروم ولی هر بار به دلیل و بهانه‌ای با این موضوع موافقت نکردند و جلسه‌ انجام نشد تا حرف‌هایم را بزنم و پاسخ بگیرم و واقعا دلیل این رفتارها را از مسئولان محترم و عزیز تراکتور نمی‌دانم. حتی بحث فسخ قرارداد هم که پیش آمده بود نمی‌دانم چه شد و کاش اقلا تکلیف من را روشن می‌کردند و اگر من را نمی‌خواهند هم بگویند تا تکلیفم را هرچه زودتر بدانم.

واسعی در پایان گفت:

اگر حکم عادلانه‌ای صادر نشود و من به حقم نرسم حتما این پرونده را به CAS خواهم برد و تا آخر پیگیر گرفتن حقم هستم‌. امیدوارم آنهایی که باعث شدند حق من ضایع شود و بی‌دلیل در اوج دوران فوتبالم از بازی کردن محروم باشم شب راحت بخوابند.

واکنش سعید واسعی به محرومیتش

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش