تغییر موضع استقلالی ها درباره این ستاره


تغییر موضع استقلالی ها درباره این ستاره

احتمال بازگشت مدافع کروات استقلال به تهران وجود دارد. نوشته تغییر موضع استقلالی ها درباره این ستاره اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

تغییر موضع استقلالی ها درباره این ستاره

تغییر موضع استقلال پس از جلسه هیات مدیره؛ تمدید قرارداد با میلیچ
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۱
تغییر موضع استقلالی ها درباره این ستاره

احتمال بازگشت مدافع کروات استقلال به تهران وجود دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

میلیچ که بعد از دربی تهران را ترک کرد، منتظر پیشنهاد باشگاه استقلال به او برای تمدید ۲ ساله قراردادش است منتهی این اتفاق تا امروز رخ نداده و آخرین خبری که درباره میلیچ مطرح شده بود، این بود که باشگاه استقلال به این بازیکن پیغام داده که اول به تهران بیاید تا بعد درباره تمدید قرارداد با او مذاکره شود. درخواستی که مورد موافقت میلیچ قرار نگرفته بود.

در چنین شرایطی، اخباری به فوتبالی رسیده که حاکی از آن است در جلسه امروز هیات مدیره باشگاه استقلال، پیشنهاد تمدید قرارداد میلیچ که از سوی مهدی عبدیان مطرح شده، مورد موافقت سایر اعضا قرار گرفته است.

گویا عبدیان به سایر اعضای هیات مدیره گفته که میلیچ بازیکن خوب و باکیفیت و مفیدی است و اگر قرار به قطع همکاری با این بازیکن باشد، شکایت او می‌تواند یک پرونده جدید برای استقلال درست کند.

عبدیان به این نکته هم اشاره کرده که میلیچ به استقلال و ایران علاقه دارد و نباید بدقولی باشگاه درباره پرداخت مطالبات او را فراموش کرد و اینکه او برای تمدید قرارداد از قیمت اولیه مدیربرنامه‌اش تخفیف زیادی داده است و این نکته درباره او از سوی کادر فنی و مدیریت باشگاه در نظر گرفته نشده است.

در نهایت اعضای هیات مدیره استقلال تصمیم گرفتند تا میلیچ را به ایران برگردانند و قرارداد او را تمدید کنند.

گویا باشگاه با این بازیکن تماس گرفته و قرار شده که این بازیکن، نهایتا تا آخر هفته به ایران بیاید و قرارداد او به زودی و تا نیم فصل تمدید شود. میلیچ برای اینکه از نظر بدنی به مشکل نخورد در حال تمرینات انفرادی در کرواسی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها