فرمانده سپاه عاشورا: صبر خانواده های شهدا گوهر درخشان نظام اسلامی است


فرمانده سپاه عاشورا: صبر خانواده های شهدا گوهر درخشان نظام اسلامی است

تبریز-ایرنا- فرمانده سپاه عاشورا گفت: صبر و شکیبایی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران گوهر درخشنده نظام اسلامی بوده که کشور را در برابر هجمه‌های دشمنان بیمه کرده است.

سردار عابدین خرم روز دوشنبه در دیدار با خانواده شهیدان محمدحسین و علی میرزامحمدی با تاکید بر اینکه خانواده شهدا با ایثارگری خود موجب دوام اسلام و انقلاب هستند، افزود: دیدار با خانواده شهدا تجدید قوا و مایه روحیه بخشی هر فردی است و در این میان مسئولان نباید از این گورهای درخشان غافل شوند.

وی امنیت، آرامش و آسایش کشور را مرهون فداکاری شهدا در طول دوران هشت سال دفاع مقدس و صبوری خانواده های آن ها دانست.

خرم ادامه داد: شهدا خود گوهر گران بهائی شدند و درخشیدند و خانواده‏ های شهدا نیز با رفتار، ایمان و صبوری خود این گوهر درخشنده را در معرض دید همگان قرار دادند.

وی اضافه کرد: نظام اسلامی به برکت خون پاک شهدا و جاری بودن فرهنگ شهادت به عزت و سربلندی روزافزون دست پیدا کرده است و آنها با حماسه‌ای که خلق کردند علاوه بر اینکه خود را در تاریخ ماندگار کردند، موجب سربلندی ملت‌های مسلمان نیز شدند.

فرمانده سپاه عاشورا از شهدا به عنوان احیاگران فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در جامعه یاد کرد و گفت: ملت ایران اسلامی با وجود داشتن فرهنگ شهادت و از خود گذشتگی، مقابل هیچ دشمنی تسلیم نخواهد شد و زیر بار هیچ حرف زوری نخواهد رفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تبریک تولد به خواهر اردیبهشت ماهی + عکس نوشته زیبا تبریک تولد