یک استقلالی با مسوت اوزیل همبازی شد


یک استقلالی با مسوت اوزیل همبازی شد

مسعود اوزیل بازیکن سابق آرسنال پس از پیوستن به فنرباغچه، اولین تمرینش را با این تیم انجام داد. نوشته یک استقلالی با مسوت اوزیل همبازی شد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

یک استقلالی با مسوت اوزیل همبازی شد

تیام چهره آشنا اولین تمرین اوزیل در فنرباغچه
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۷
یک استقلالی با مسوت اوزیل همبازی شد

مسعود اوزیل بازیکن سابق آرسنال پس از پیوستن به فنرباغچه، اولین تمرینش را با این تیم انجام داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بالاخره پس از کش و قوس فراوان، سرانجام دوران ناموفق مسعود اوزیل در آرسنال به سر آمد و این بازیکن پس از توافق فنرباغچه با توپچی ها، راهی ترکیه شد تا به فوتبالش در این تیم ادامه دهد. این بازیکن آلمانی روز گذشته نخستین تمرین خود با فنرباغچه را انجام داد که در این میان مورد استقبال مدیرورزشی تیم جدیدش قرار گرفت و از امکانات کمپ تمرینی باشگاه فنرباغچه نیز دیدن کرد. اما در این میان، چهره ای آشنا در میان عکس های مسعود اوزیل خودنمایی کرد که برای طرفداران فوتبال در ایران و بخصوص هواداران استقلال مورد توجه قرار گرفت و آن حضور مامه تیام بازیکن فنرباغچه و هم تیمی اوزیل بود.

تیام که در نقل و انتقالات زمستانی لیگ هفدهم به استقلال پیوست، عملکرد فوق العاده ای در این تیم داشت ولی در پایان فصل از جمع آبی پوشان جدا و راهی عجمان امارات شد. بازی های درخشان تیام بخصوص دیدار لیگ قهرمانان آسیا مقابل ذوب آهن در ذهن هواداران استقلال باقی مانده و آنها با وجود گذشته نزدیک به ۳ سال، هنوز از تیام به عنوان یکی از بهترین خریدهای این تیم یاد می کنند.

تیام در این فصل ۱۵ بار برای فنرباغچه به میدان رفته و موفق به زدن ۳ گل شده و ۳ پاس گل نیز داده است. حضور اوزیل در خط هافبک فنرباغچه و موقعیت سازی برای تیام، می تواند از جذابیت های این فصل تیم ترکیه ای باشد و باید دید در حضور این فوق ستاره آلمانی، بازیکن سابق استقلال تا چه اندازه می تواند بر آمار گل های زده اش در سوپر لیگ ترکیه بیفزاید.

یک استقلالی با مسوت اوزیل همبازی شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاپید: بن‌گویر با یک کلمه اسرائیل را رسوای عالم کرد