خونسرد مثل ستاره سرخ ها


خونسرد مثل ستاره سرخ ها

میسون گرینوود در بازی دیشب منچستریونایتد برابر لیورپول موفق شد با حفظ خونسردی برابر فریادهای اندی رابرتسون، مدافع لیورپول، به گل برسد. نوشته خونسرد مثل ستاره سرخ ها اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

خونسرد مثل ستاره سرخ ها

میسون گرینوود با حفظ خونسردی برابر فریادهای اندی رابرتسون گل زد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۲
خونسرد مثل ستاره سرخ ها

میسون گرینوود در بازی دیشب منچستریونایتد برابر لیورپول موفق شد با حفظ خونسردی برابر فریادهای اندی رابرتسون، مدافع لیورپول، به گل برسد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

میسون گرینوود ، ستاره ۱۹ منچستریونایتد، توانست به رغم فریاد بلند مدافع لیورپول در گوشش، خونسردی و تمرکز خود را حفظ کرده و به یک گل ارزشمند برابر این تیم دست یابد.

میسون گرینوود پاس درخشان مارکوس راشفورد را در دقیقه ۲۶ تبدیل به گل اول و تساوی بخش شیاطین سرخ در اولدترافورد کرد.

دید عالی مارکوس راشفورد به او اجازه داد تا با پاسی مورب گرینوود را صاحب توپ کند و از پرش ناامیدانه جیمز میلنر، مدافع لیورپول، نیز کاری برنیامد.

پس از کنترل پاس فوق العاده راشفورد با سینه، گرینوود مجبور شد در برابر نعره بلند رابرتسون مدافع عقب کشیده لیورپول و کاپیتان تیم ملی اسکاتلند، ایستادگی کند!

رابرتسون سعی داشت تا با فریاد کشیدن در گوش گرینوود تمرکز او را به هم ریخته و او را وادار به اشتباه کند.

با توجه به غیبت هواداران در ورزشگاه ها به دلیل شیوع ویروس کرونا، این کلک اندرسون و نعره بسیار بلندش به خوبی در پخش تلویزیونی به گوش بینندگان رسید.

گرینوود اما موفق شد با حفظ خونسردی و تمرکز در برابر مدافع لیورپول، اولین گل یونایتد در این بازی را به ثمر رسانده و در شادی پس از گل جلوی دوربین های تلویزیونی برای هواداران خانه نشین شیاطین سرخ دست تکان داد.

گرینوود پس از مسابقه عکسی از خود پس از گلزنی را در توییتر منتشر کرد و نوشت:

“سلام هوادارهای یونایتد. امیدوارم از این لذت برده باشید.”

ستاره جوان منچستریونایتد موفق شد در برد شیرین ۳-۲ این تیم برابر رقیب دیرینه، پیش از اینکه در دقیقه ۶۶ تعویض شود، یک پاس گل نیز به راشفورد بدهد و لطف هم تیمی اش را جبران کند.

خونسرد مثل ستاره سرخ ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟