روند رشد پایدار کمپانی فیلیپس در سال 2021


روند رشد پایدار کمپانی فیلیپس در سال 2021

رسانه کلیک – پیش بینی می شود که کمپانی فیلیپس پس از برآورد سود هدف در سال 2021، روند رشد صعودی پایداری خواهد داشت که با خریدها و عقد قراردادهای مختلف تقویت می شود.  طبق پیش بینی های رویال فیلیپس NV، میزان رشد این شرکت در سال 2021 روند صعودی انعطاف پذیر دارد و البته […] نوشته روند رشد پایدار کمپانی فیلیپس در سال 2021 اولین بار در رسانه کلیک....

رسانه کلیک – پیش بینی می شود که کمپانی فیلیپس پس از برآورد سود هدف در سال 2021، روند رشد صعودی پایداری خواهد داشت که با خریدها و عقد قراردادهای مختلف تقویت می شود.

طبق پیش بینی های رویال فیلیپس NV، میزان رشد این شرکت در سال 2021 روند صعودی انعطاف پذیر دارد و البته با خریدهای متعدد و ثبت سه ماهه قراردادها جهت بروزرسانی تجهیزات بیمارستانی، تقویت می شود.

سازنده تجهیزات تنفسی و اسکنرهای بدنی در سال گذشته توانست میزان فروش محصولات خود را تا سه درصد افزایش دهد. این کمپانی به تازگی از پیش بینی نرخ رشد تک رقمی خود برای سال جاری خبر داد. مطابق با آمار به دست آمده، کل درآمد کمپانی فیلیپس در سه ماهه چهارم سال 2020 به 1.14 میلیارد یورو رسیده است (یعنی مبلغی حدود 1.4 میلیارد دلار).

پاندمی ویروس کرونا تغییرات قابل ملاحظه ای را در امور پزشکی و مراقبت های بهداشتی اعمال کرده است. شیوع این ویروس بدیمن موجب افزایش مراقبت های مجازی طولانی مدت و همچنین تشدید تقاضا برای تجهیزات حوزه پزشکی شده است که امکان معاینه از راه دور بیماران را برای پزشکان فراهم می آورند. کمپانی فیلیپس نیز از این قافله عقب نیافتاده و شاهد بازگشت رشد واحد تشخیص خود بوده است. این کمپانی آلمانی در سه ماهه پایانی سال گذشته، 25 قرارداد بلند مدت را با بیمارستان های مختلف بست.

روند رشد پایدار کمپانی فیلیپس در سال 2021

روند رشد پایدار کمپانی فیلیپس در سال 2021

طبق گفته منابع نزدیک، فیلیپس هنوز هم در صدد واگذاری واحد لوازم خانگی خود بوده و ظاهرا به پیشرفت هایی نیز رسیده است. جالب اینکه واگذاری بخش لوازم خانگی می تواند دست کم 3 میلیارد یورو را عاید شرکت آلمانی کند. از سوی دیگر، فیلیپس در راستای ایجاد نمونه کارهای تشخیص و بهداشت از راه دور خود، به مجموعه ای از خریدهای مرتبط با حوزه پزشکی اشاره کرده است. فیلیپس در نظر دارد تا یک فروشگاه تک مرحله ای را برای بیمارستان و کلینیک هایی به وجود آورد که به دنبال بهینه سازی هزینه ها هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...