برخورد قانونی با تولیدکنندگان مصالح سنگی در صورت افزایش قیمت


برخورد قانونی با تولیدکنندگان مصالح سنگی در صورت افزایش قیمت

مدیر کل دفتر فنی استانداری بوشهر تاکید کرد: در صورت افزایش قیمت با تولیدکنندگان مصالح سنگی برخورد قانونی خواهد شد.

سید موسی موسوی اظهار کرد: با توجه به اینکه قیمت مصالح سنگی خصوصا شن و ماسه در تعیین قیمت بسیاری از اقلام ساخت و ساز موثر است، باید ضمن محاسبه دقیق با لحاظ سایر شرایط حاکم بر جامعه و با تعیین سود متعارف برای تولید کنندگان، قیمت نهایی مشخص شود.

وی افزود: هر چند واحدهای تولیدی تاثیر بسزایی در تعیین شرایط کمی و کیفی اجرای پروژه‌های عمرانی دارند، اما افزایش غیر متعارف قیمت‌ها باعث بروز نگرانی و ایجاد مشکل برای مردم و سازندگان خواهد شد.

مدیر کل دفتر فنی استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: مستند به ضوابط قیمت گذاری مصالح سنگی سازمان حمایت مصرف کنندگان وتولید کنندگان وزارت صمت و با توجه به افزایش نامتعارف قیمت مصالح فوق توسط برخی تولیدکنندگان و وجود شکایات متعدد، اداره کل صنعت، معدن و تجارت موظف است شکایات را رسیدگی و اعمال قانون کند.

موسوی تصریح کرد: مردم شریف استان و مصرف کنندگان مصالح فوق، شکایات خود را به ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌ها اعلام کنند.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی انجام شده اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان در اسرع وقت از طریق اداره کل تعزیرات حکومتی استان برخوردهای قانونی را انجام خواهد داد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در