رونمایی canon از سایتی که به شما امکان عکاسی واقعی توسط یک ماهواره را می دهد


رونمایی canon از سایتی که به شما امکان عکاسی واقعی توسط یک ماهواره را می دهد

شرکت canon از سایتی تعاملی برای کاربرانی که می‌خواهند از ماهواره CE-SAT-1 خود استفاده کنند رونمایی کرد.

رونمایی canon از سایتی که به شما امکان عکاسی واقعی توسط یک ماهواره را می دهدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت canon از یک سایتی تعاملی رونمایی کرده که به کاربران این امکان را می‌دهد از ماهواره CE-SAT-1 خود استفاده کنند، که مجهز به یک DSLR ۵D Mark III با تغییر سبک است.

از این ماهواره می‌توان برای گرفتن عکس‌های شبیه سازی شده از مکان‌هایی از جمله شهر نیویورک، باهاما و دبی استفاده کرد؛ بنابراین در اصل، کاربران می‌توانند روی تصاویر از فضا هنگام نشستن در خانه کلیک کنند. این ریزماهواره توسط سازنده دوربین در سال ۲۰۱۷ به فضا پرتاب شد و دارای یک دوربین EOS 5D Mark III است که مجهز به یک تلسکوپ ۳۷۲۰ میلی متری از نوع Cassegrain (آینه) ۴۰ سانتی متری است.

شرکت canon ادعا می‌کند که این ماهواره در مدار ۶۰۰ کیلومتری (۳۷۵ مایل) می‌چرخد ​​و رزولوشن زمینی حدود ۳۶ اینچ را در یک فریم ۳/۲ مایل فراهم می‌کند. همچنین این یک PowerShot S110 را برای تصاویر گسترده‌تر در خود جای داده است. وب سایت جدید دارای یک نسخه نمایشی تعاملی ماهواره است که از ایده کاربران استفاده می‌کند و همچنین تصاویر پربازدید و پرکلیک از نقاط مختلف جهان را به نمایش می‌گذارد. کاربران می‌توانند تصاویر از پیش گرفته شده را از طیف گسترده‌ای از مکان‌ها، از جمله باهاما، شهر نیویورک، سن خوزه، آلاسکا، ژاپن، قطب جنوب و سایر موارد، مرور کنید.

رونمایی canon از سایتی که به شما امکان عکاسی واقعی توسط یک ماهواره را می دهد

همچنین کاربران می‌توانند به این وب سایت جدید مراجعه کرده و تصاویر را ضبط کنند، این تصاویر در زمان واقعی نیستند بلکه عکس‌های از پیش گرفته شده توسط ماهواره هستند. هر عکس موقعیت و ارتفاع تصویر را نشان می‌دهد. برای اینکه کاربران بتوانند تصاویر زنده را ضبط کنند، Canon باید CE-SAT-1 را با سرعت تقریباً ۱۷۰۰۰ مایل در ساعت به دور زمین حرکت دهد و در مدت بیش از یک ساعت و نیم دور کره زمین را دور بزند.

سرمایه گذاری شرکت Canon بر روی ریزماهواره‌ها

طی چند سال آینده، شرکت Canon سعی در سرمایه گذاری بر روی ریزماهواره‌ها داشته است. چرا که هم کوچک‌تر و ارزان‌تر از ماهواره‌های معمولی هستند. همچنین این شرکت امیدوار است تا سال ۲۰۳۰ یک میلیارد دلار تجارت در این زمینه ایجاد کند. پس از راه اندازی CE-SAT-1 در سال ۲۰۱۷، canon سعی در راه اندازی یک CE-SAT-1B به روز شده در تابستان گذشته داشت. که کمی پس از پرتاب موشک RocketLab’s Electron از کار افتاد.

بیشتر بخوانید

کوچکترین دوربین عکاسی حرفه‌ای دنیا+عکس

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی