109 دانش‌آموز برتر قشم تقدیر شدند


109 دانش‌آموز برتر قشم تقدیر شدند

قشم- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم گفت: 109 دانش‌آموز از مقاطع اول و دوم متوسطه قشم در مسابقات فرهنگی، هنری و پرسش مهر ریاست جمهوری با حضور فرماندار قشم تقدیر شدند.

بهرام پور اشرف عصر دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تعداد ۱۷۵ دانش‌آموز قشمی در این دوره از مسابقات استانی حضور یافتند که از این تعداد ۳۶ نفر در مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری و ۷۳ نفر در مسابقات فرهنگی و هنری به مقام‌های اول تا سوم استانی دست یافتند.

وی ادامه داد: مسابقه پرسش ریاست جمهوری سال ۸-۹۷ با موضوع «آیا مدرسه محیطی دلپذیر، شاد و پرنشاط است؟» در رشته‌های مختلفی از جمله مقاله آموزشی، داستان، شعر، عکس، نقاشی، رسانه‌های مجازی و غیره برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم با اعلام کسب مقام اول مسابقات توسط شهرستان قشم، تصریح کرد: عکاسی، خوشنویسی، موسیقی، نقاشی، گلابتون دوزی، سخنوری، داستان، شعر، رسانه و فضای مجازی، فیلم کوتاه و غیره از جمله رشته‌های مسابقات فرهنگی و هنری است.

وی اظهار کرد: به دلیل محدودیت‌های بیماری کرونا، از ۳۱ دانش‌آموز به نمایندگی از برگزیدگان این مسابقه تقدیر شد.

پور اشرف افزود: مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری به دلیل شیوع ویروس کرونا امسال با عنوان «فرزندانم برای مقابله با ویروس کرونا چگونه باید با اعضای خانواده خود همکلاسی هامدرسه و دوستان یاری و کمک کنیم؟» برگزار می‌شود و تاکنون دانش‌آموزان قشم استقبال خوبی از این مسابقات داشتند.

بیش از ۲۷ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در ۲۲۳ مدرسه شهرستان قشم مشغول تحصیل هستند.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند