قیمت سکه و دلار افزایشی شد


همراه با افزایش قیمت انس طلا از صبح امروز، قیمت سکه افزایش نسبتا قابل توجهی یافت. از طرف دیگر صرافی ملی نیز قیمت دلار را افزایش داده که در نتیجه آن دلار در مرز 23 هزار تومان قرار گرفت.

قیمت سکه و دلار افزایشی شد

همراه با افزایش قیمت انس طلا از صبح امروز، قیمت سکه افزایش نسبتا قابل توجهی یافت. از طرف دیگر صرافی ملی نیز قیمت دلار را افزایش داده که در نتیجه آن دلار در مرز 23 هزار تومان قرار گرفت.

هرچند امروز صرافی ملی بالاخره حاضر شد قیمت دلار خود را افزایش دهد اما دلار در بازار نسبتا کاهشی بود و بر روی قیمت 23,500 تومان ایستاد. این در حالی است که قیمت دلار در روز گذشته حتی مرز 24 هزار تومان را پشت سر گذاشت.

با اعلام آمار اقتصادی آلمان ریت یورو - دلار افت کرد و به علت عدم استقبال اولیه معامله گران از خرید طلا، بازارهای سهام جهان ( بخصوص آسیا ) سبزپوش شدند.

علت اصلی سبز شدن بورس جهان برنامه های محرک اقتصای آمریکاست که پتانسیل جبران مشکلات حاصل از کرونا را دارد. با این حال اونس سهم خود از بازار را کسب کرد تا وارد کانال 1860 دلاری گردد.

سکه تهران با تخلیه حباب خود بدنبال تست کانال 10800 تومان قرار دارد که مهم ترین مرز حساس سکه خواهد بود تا به کانال 11 میلیون تومان برسد.

هرچند سکه برای اینکه بتواند قیمت خود را در بالای 10800 تومان تثبیت کند نیازمند دلار قوی تر بازار و اونس بالای 1870 دلار است.

کارشناسان پیش بینی می کنند که قیمت انس طلا در یک مسیر افزایشی قرار داشته و در زوز های آینده شاهد افزایش بیشتر آن باشیم.

در واقع انس طلا در حال حاضر با ضعیف شدن شاخص دلار در مسیر افزایشی قرار گرفته است اما برای آنکه بتواند مقاومت 1870 دلاری بشکند نیاز به یک کاتالیزور قوی تر دارد.

سایر خبر های مفید در 1 روز گذشته

تصویب واگذاری شرکت‌های زیرمجموعه بانک‌ها از طریق سازمان خصوصی‌سازی | 22.4 هزار پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۶ بهمن ۹۹ / سکه ۱۱ میلیون تومان می‌شود؟ | 12.9 هزار دلار در آستانه ورود به کانال 23000 تومان/نرخ رسمی ۲۴ ارز افزایشی شد | 7.9 هزار بدهی ۱۱ میلیارد دلاری ایران/۴.۷ میلیارد دلار سررسید شد | 95.1 هزار غسال آیت‌الله مصباح یزدی ابَربدهکار بانکی است/۴۰ میلیارد تومان خمس را از کجا آورده است؟ | 4.3 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد