ساخت 1500 واحد مسکونی برای ایثارگران خراسان رضوی تاپایان دولت دوازدهم


ساخت 1500 واحد مسکونی برای ایثارگران خراسان رضوی تاپایان دولت دوازدهم

مشهد- ایرنا- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: تا پایان فعالیت دولت دوازدهم هزار و 500 واحد مسکونی در شهرستان‌های این استان برای ایثارگران واجد شرایط ساخته می‌شود.

حجت الاسلام حسین معصومی روز دوشنبه در حاشیه نشست با تشکلهای ایثارگران استان افزود: در مجموع برای ساخت پنج هزار واحد مسکونی در شهرستانهای خراسان رضوی به جز مشهد با اداره کل راه و شهرسازی و دیگر نهادهای متولی استان هماهنگی شده است.

وی ادامه داد: ایثارگرانی که تاکنون از دولت زمین و مسکن دریافت نکرده اند مشمول این طرح شده و با تامین زمین و تسهیلات بانکی، صاحب مسکن خواهند شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: علاوه بر آن در مشهد نیز ۴۴ هزار مترمربع زمین برای ساخت هزار واحد مسکونی تامین شده و در آینده نزدیک ساخت این واحدها آغاز خواهد شد.
وی پیشتر به خبرنگار ایرنا گفته بود: ۳۰ هزار نفر از ایثارگران ساکن این استان تقاضای خود را برای تامین مسکن ارائه کرده‌اند که بیشتر آنان واجد شرایط هستند.
استان ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی با ۳۰۰ هزار رزمنده دوران دفاع مقدس تاکنون ۱۷ هزار و ۲۸۴ شهید، ۴۹ هزار و ۸۱۴ جانباز و سه هزار و ۳۹۷ آزاده در راه تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی و حفظ تمامیت ارضی کشور تقدیم کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سکانس خنده دار از سلمان نون خ که بویی از رمانتیک بودن نبرده / همه از خنده روده بر شدند!