کنفرانس علمی- دوره‌ای «بهداشت باروری و سلامت جنسی» برگزار می‌شود


این مدل زوجین را تشویق می‌کند تا بیشتر بر آنچه موجود است و به کارگیری روش‌های مختلف ایجاد برانگیختگی جنسی تمرکز کنند.

کنفرانس علمی- دوره‌ای «بهداشت باروری و سلامت جنسی» برگزار می‌شود
شفاآنلاین>سلامت جنسی>رییس پژوهشگاه فناوری‌های نوین علوم زیستی جهاد دانشگاهی- ابن سینا، از برگزاری کنفرانس علمی- دوره‌ای بهداشت باروری و سلامت جنسی با عنوان مدل روابط جنسی به حد کفایت خوب در مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا خبر داد.



به گزارش شفاآنلاین: دکتر سید علی آذین، متخصص پزشکی اجتماعی و رییس پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا، در تشریح مدل کاهش به حد کفایت خوب، گفت: این مدل در صدد آن است که زوجین ضمن داشتن انتظارات واقعی از خود و شریک زندگیشان، به دنبال ویژگی‌ها، کارکرد و پیامدهای کمال گرایانه نباشند.

وی تصریح کرد: این مدل زوجین را تشویق می‌کند تا بیشتر بر آنچه موجود است و به کارگیری روش‌های مختلف ایجاد برانگیختگی جنسی تمرکز کنند.

سید علی آذین در ادامه با بیان این‌که همه شرکت کنندگان می‌توانند از امتیاز بازآموزی به صورت رایگان برخوردار شوند، افزود: پزشکان عمومی، ماماها، مشاوره مامایی، روانپزشک، روانشناسان بالینی و عمومی در همه مقاطع و بهداشت مادر و کودک، گروه‌های هدف در این کنفرانس علمی- دوره‌ای هستند.

وی یادآور شد: مرکز درمان ناباروری ابن سینا در نظر دارد در راستای تامین سلامت جنسی و باروری خانواده‌ها در آینده نزدیک، سر فصل های بیشتری را مرتبط با سلامت جنسی و متناسب با نیاز متخصصین و زوجین در برنامه‌های علمی خود لحاظ کند.

لازم به ذکر است نخستین دوره این کنفرانس علمی، روز چهارشنبه ۲۸ تیرماه ۱۳۹۶، ساعت ۱۳:۳۰ در سالن اجتماعات مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا، به آدرس: خیابان شریعتی، نبش خیابان یخچال برگزار خواهد شد.

کلیه علاقه‌مندان به شرکت در این کنفرانس می‌توانند جهت ثبت نام به صورت حضوری، به مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا مراجعه نموده و یا با شماره ۲۳۵۱۹ داخلی ۶۰۷ ، واحد آموزش، تماس حاصل کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت جنسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !