حزب الله عراق: مردان شجاع یمن جنگ آمریکایی-صهیونیستی را به شکست کشاندند


حزب الله عراق: مردان شجاع یمن جنگ آمریکایی-صهیونیستی را به شکست کشاندند

حزب الله عراق با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی توقف جنگ علیه یمن، از مقاومت شجاعانه ملت یمن در برابر تجاوز آمریکایی-صهیونیستی سعودی تمجید کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از دفتر رسانی حزب الله عراق، این گروه مقاومتی عراقی به مناسبت روز جهانی توقف جنگ علیه یمن، بیانیه ای صادر کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

متن بیانیه بدین شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

همچنان قهرمانان یمن بهترین قهرمانی های استواری و ایستادگی را در برابر زشت ترین تجاوزگری های وحشیانه در زمان حاضر ما را رقم می زنند،که فاقد محدودیت و یا مقدسات است و هیچ یک از پیر و کودک و زن، از آن در امان نماند و این به همراه محاصره و تحریم پستی است که علیه این ملت مسکین تحمیل شده است،تحریمی که تمام سازمان های حقوق بشری آن را محکوم کردند، تحریمی که باعث شد یمن (خوشحال) یک فاجعه انسانی تمام عیار را زندگی کند.

در حالی که ما این تجاوز را محکوم می کنیم، دستان مردان شجاع یمن را می فشاریم، چرا که آنها کسانی هستند که تمام اهداف این جنگ پشتیبانی شده از طرف شیطان بزرگ آمریکا و رژیم غاصب را ناکام گذاشتند و ما موضع خود را در حمایت از برادرانمان در آنجا و حق آنها برای دفاع از میهنشان شرعا و قانونا ،تجدید می کنیم.

این جنگ، دروغ بودن ادعای نسبت داده شدن مملکت شر و شریکش امارات فرزندان زاید، به اسلام و عرب را آشکار کرد، چرا که چشم پوشی آنها از فلسطین و جنایاتشان علیه اعراب و مسلمانان در یمن، آنها را در برابر هر که وجدان زنده ای دارد آشکار ساخت.

یمن همچنان برای اشغالگران هدفی دشوار و سخت خواهد ماند و مردانش همچون سنگ هایی خواهند بود که تبرهای آل سلول (آل سعود) و هرکه در نفرت و مزدوری شریک آنان است بر آنها شکسته خواهند شد،وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ، وَالْعَاقِبَةُ لِلْمُتَّقِینَ.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !