هدیه 340 میلیون ریالی به مددجویان پرورشگاه موقوفه «مصلائی» تعلق گرفت


هدیه 340 میلیون ریالی به مددجویان پرورشگاه موقوفه «مصلائی» تعلق گرفت

حجت‌الاسلام موسوی گفت: با پرداخت 340 میلیون ریال از محل عواید موقوفه حاج «ابوطالب مصلائی» به 34 نفر از مددجویان این پرورشگاه بن کارت و کارت هدیه اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت‌الاسلام «سیدعباس موسوی»، امروز (دوشنبه 6 بهمن) از کمک به دانش آموزان کانون آموزشی، پرورشی و تربیتی پرورشگاه موقوفه «مصلائی» در شیراز خبر داد و به خبرنگاران گفت: از محل عواید موقوفه حاج «ابوطالب مصلائی»، 340 میلیون ریال به این دانش آموزان اهدا شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان فارس ادامه داد: این اقدام با تلاش اداره حراست اداره کل اوقاف فارس و تشکیل کارگروه نظارت و راهبری پرورشگاه های موقوفه شیراز به انجام رسید و جلسات این کارگروه موجب انجام اقدامات رضایت بخش برای مددجویان شده است.

وی اضافه کرد: با پرداخت 340 میلیون ریال از محل عواید موقوفه حاج «ابوطالب مصلائی» به 34 نفر از مددجویان این پرورشگاه بن کارت و کارت هدیه اهدا شد.

حجت‌الاسلام موسوی اعلام کرد: پس از خرید تبلت آموزشی توسط متولیان این پرورشگاه موقوفه به تمامی مددجویان آن تبلت نیز اهدا خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس با اشاره به ظرفیت کنونی پرورشگاه فعلی موقوفه حاج «ابوطالب مصلائی» گفت: در حال حاضر ظرفیت نگهداری از 45 مددجو که صرفا کودکان یتیم و بی بضاعت هستند وجود دارد که تا 15 سالگی از آنها نگهداری می شود.

وی اعلام کرد: بخشی از اراضی و رقبات این موقوفه هنوز در تصرف اشخاص است که متصرفان در صورت عدم پرداخت حقوق موقوفه، حق ایتام این پرورشگاه را پایمال کرده اند.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟