دهه مبارک فجر فرصت مطلوبی برای به در بسته خوردن دشمنان است


دهه مبارک فجر فرصت مطلوبی برای به در بسته خوردن دشمنان است

آیت الله دژکام گفت: دهه فجر فرصت مناسبی است تا تلاش دشمنان برای نشان دادن عدم انجام اقدامات تاثیرگذار توسط انقلاب اسلامی در عرصه ملی و جهانی به در بسته بخورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (دوشنبه 6 بهمن) در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر گفت: لازم است تا در اجرای برنامه های دهه مبارک فجر در فارس و سایر برنامه های فرهنگی، کیفیت را بر کمیت ارجحیت دهیم.

نماینده ولی فقیه در فارس افزود: در اجرای برنامه های دهه مبارک فجر باید به گونه ای به ارائه دستاوردهای بی نظیر انقلاب اسلامی در عرصه های گوناگون بپردازیم که جهان متوجه موفقیت ما در تحقق اهدافمان شود.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: دهه فجر فرصت مناسبی است تا تلاش دشمنان برای نشان دادن عدم انجام اقدامات تاثیرگذار توسط انقلاب اسلامی در عرصه ملی و جهانی به در بسته بخورد.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) با اشاره به اثر پذیری سایر کشورهای جهان از انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: شکی وجود ندارد که جهان معاصر بدون انقلاب اسلامی ایران، سرنوشت دیگری داشت.

وی ادامه داد: نمود این واقعیت مهار شدن خوی استکباری آمریکا به مدد انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته است و امروز وضعیت بین المللی آمریکا دچار رکود شده است.

آیت الله دژکام با اشاره به نقش دستگاه‌های اجرایی و تبلیغی برای نشان دادن دستاوردهای انقلاب عنوان کرد: دستگاه های ما باید با عملکرد مطلوب خود، شبهه های موجود در مورد انقلاب اسلامی را برای جوانان از بین ببرند و دستاوردهای انقلاب را در جامعه به خوبی تشریح کنند.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید