نباید در بحث دهه فجر به گرایش های فکری و مسائل جناحی دامن زده شود


نباید در بحث دهه فجر  به گرایش های فکری و مسائل جناحی دامن زده شود

حجت الاسلام رضایی گفت: در بحث دهه فجر نباید به گرایش های فکری و مسائل جناحی دامن زده شود و لازم است تا تمامی مردم را انقلابی و صاحب انقلاب بدانیم و بر حفظ وحدت و یکپارچگی تاکید کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «محمد رضایی»، امروز (دوشنبه 6 بهمن) در دومین نشست ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی فارس گفت: محور اصلی برنامه های این دهه با شکوه در استان بر مبنای اقتدار انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس افزود: انقلاب اسلامی در میان تمام دشمنی ها و تحریم ها، همچنان با اقتدار به سمت جلو در حال حرکت بوده است که باید در برگزاری برنامه های دهه فجر مورد توجه و تاکید قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: نیاز جامعه امروز توجه و تاکید بر مباحثی همچون عدالت، اقتصاد مقاومتی و جهش تولید است که در برگزاری برنامه های دهه مبارک فجر باید مورد توجه باشند.

حجت الاسلام رضایی با تاکید بر لزوم نشاط آفرینی در جامعه در این ایام مبارک بیان کرد: جامعه با نشاط می تواند به خودباوری برسد و کارگروه برنامه های دهه مبارک فجر، امید آفرینی و نشاط را در برنامه های خود در اولویت قرار می دهد.

وی ادامه داد: در بحث دهه فجر نباید به گرایش های فکری و مسائل جناحی دامن زده شود و لازم است تا تمامی مردم را انقلابی و صاحب انقلاب بدانیم و بر حفظ وحدت و یکپارچگی تاکید کنیم.

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: اسلام با نشاط و شادی مشکلی ندارد و در چهارچوب مسائل شرعی و دینی طرفدار جشن و شادی است و نگاه ما به 22 بهمن، نگاه به روز جشن انقلاب است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس اعلام کرد: مراسم 12 بهمن، آغاز دهه مبارک فجر و ورود قهرمانانه امام خمینی(ره) به ایران، تجلیل از خانواده شهدا و گلباران قبور شهدا، تجلیل از پیشکسوتان انقلاب و نور افشانی شب 22 بهمن از برنامه های کلان دهه مبارک فجر در استان است.

وی تاکید کرد: برای برگزاری شیوه راهپیمایی 22 بهمن که به صورت نمادین یا موتوری و خودرویی باشد نیز بررسی و برنامه ریزی خواهد شد.

خاطر نشان می شود، دومین نشست ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی فارس با حضور آیت الله دژکام، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، معاونان استاندار و مدیران ارشد استانی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی