فرماندار بوکان فردا، سه‌شنبه میهمان سامد می‌شود


فرماندار بوکان فردا، سه‌شنبه میهمان سامد می‌شود

مهاباد- ایرنا- مسوول روابط عمومی فرمانداری بوکان گفت: فرماندار این شهرستان فردا، سه‌شنبه میهمان سامانه ارتباط مردم و دولت است.

ناصر فیضی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: "محمد امین‌زاده" از ساعت ۱۲ تا ۱۳ فردا در این سامانه به سوالات مردم پاسخ می‌دهد.

وی اضافه کرد: شهروندان بوکانی می‌توانند پیشنهادها و انتقادات خود را از این طریق با فرماندار این شهرستان در میان بگذارند.

به گزارش ایرنا، پیش از شیوع بیماری کرونا، طی سال گذشته ۵۰ مدیر استانی از طریق سامد با مردم ارتباط برقرار کرده‌اند که این روند دوباره آغاز شده است.

در دور جدید حضور مدیران استانی در سامد نیز بیش از ۶۰ مدیر استانی در این سامانه برای پاسخ به مردم حضور یافته‌اند که از جمله آنها مقام عالی استان، سه معاون سیاسی امنیتی اجتماعی، هماهنگی امور اقتصادی و امور عمرانی استاندار و ۴۵ مدیرکل حوزه‌های مختلف استانداری و نهادهای مختلف در سطح استان به همراه فرمانداران شهرستان‌های مختلف شمالی و جنوبی استان هستند.

مردم می‌توانند با شماره‌گیری ۱۱۱ به صورت رایگان مشکلات خود را بدون واسطه با مدیران مرتبط در میان بگذارند.

دولت با راه‌اندازی سامانه ارتباط مردمی (سامد) گوشی به دست است تا با راهی مناسب و کم هزینه با مردم ارتباط مستقیم برقرار کند و گام‌های بزرگ‌تری در راستای رفع مشکلات آنها بردارد.

بوکان با ۲۵۸ هزار نفر در جنوب آذربایجانغربی قرار دارد و سومین شهر پرجمعیت در این استان به شمار می‌رود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان