پست‌های هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گناباد 300 درصد افزایش یافت


پست‌های هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گناباد 300 درصد افزایش یافت

گناباد- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی گناباد از افزایش 300 درصدی پست‌های هیات علمی دانشکده‌های تابعه این دانشگاه در سال جاری خبر داد.

دکتر جواد باذلی روز دوشنبه طی گفت و گو با خبرنگاران افزود: با تصویب هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی گناباد ۲۷۱ پست سازمانی برای دانشکده‌های پزشکی، پرستاری، بهداشت و پیراپزشکی این دانشگاه اختصاص یافت.

وی ادامه داد: با این مصوبه، تعداد پست‌های هیات علمی این دانشگاه به نسبت چارت سازمانی قبل بیش از ۳۰۰ درصد افزایش دارد که این میزان رشد، بالاترین درصد رشد در میان دانشگاههای علوم پزشکی کشور است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: از این تعداد ۲۳۱ پست هیات علمی آموزشی و ۴۰ پست سازمانی برای ساختار مدیریتی و کارشناسی چهار دانشکده این دانشگاه اختصاص یافته است.

وی افزود: گرچه دانشکده‌های دانشگاه از زیرساخت‌های فیزیکی مناسبی برخوردارند ولی در حوزه نیروی انسانی با چالش‌هایی مواجه بوده‌ایم.

دکتر باذلی با بیان اینکه نسبت دانشجو به عضو هیات علمی در این دانشگاه ۱۶ است، اظهار امیدواری کرد با تصویب این پست‌های جدید و جذب اعضای هیات علمی بتوان به نسبت مطلوب استاد به دانشجو دست یافت.

وی توسعه کیفی حوزه آموزش و ارتقای رشته‌های تحصیلات تکمیلی را از مهمترین اولویت‌های این دانشگاه دانست و گفت: طی سال‌های اخیر، پیگیری‌های بسیار برای اختصاص نیروی انسانی مورد نیاز دانشکده‌ها به ویژه در حوزه هیات علمی انجام شده است.

دانشگاه علوم پزشکی گناباد با دو بیمارستان علامه بهلول گنابادی و آیت الله مدنی، ۱۷ مرکز سلامت، ۴۶ خانه بهداشت و ۱۵ پایگاه اورژانس مشغول ارائه خدمت به مردم شهرستان های گناباد و بجستان در جنوب استان خراسان رضوی است.
هم اکنون بیش از ۱۳۰ هزار نفر از مردم این شهرستانها زیر پوشش خدمات دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی