لغو محدودیت سفر به روسیه برای شهروندان 4 کشور


لغو محدودیت سفر به روسیه برای شهروندان 4 کشور

برقراری خطوط هوایی با فنلاند، ویتنام، هند و قطر از تاریخ 27 ژانویه سال جاری از سر گرفته می شود.

به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی کابینه وزیران روسیه روز دوشنبه گفت: روسیه محدودیت سفر برای شهروندان فنلاند، ویتنام، هند و قطر را لغو می کند و روس ها همچنین می توانند به این کشورها سفر کنند.

در این گزارش آمده است: برای شهروندان چهار کشور دیگر فنلاند، ویتنام، هند و قطر محدودیت های ورود به روسیه که به دلیل شیوع ویروس کرونا اعمال شده بود، لغو می شود. دستور مربوطه توسط نخست وزیر میخائیل میشوستین امضا شد.

خاطرنشان می شود که شهروندان این کشورها و کسانی که اجازه اقامت در آنجا دارند مجاز به ورود از طریق ایست های بازرسی هوایی به روسیه هستند.

کابینه افزود: روس ها نیز به نوبه خود می توانند به هر یک از این کشورها پرواز کنند.

پیش از این، ستاد عملیاتی مبارزه با عفونت ویروس کرونا، با در نظر گرفتن وضعیت اپیدمیولوژیک، تصمیم گرفت ارتباط بین المللی با این کشورها را به صورت متقابل از ۲۷ ژانویه از سر بگیرد.

پروازها هفته ای دو بار به ویتنام (مسکو-هانوی)، هند (مسکو-دهلی)، فنلاند (مسکو-هلسینکی و سن پترزبورگ-هلسینکی) و به قطر (مسکو-دوحه) سه بار در هفته انجام می شود.

به عنوان مثال، در همان زمان، وزارت امور داخله فنلاند گزارش داد که این کشور با وجود از سرگیری پروازهای بین جمهوری و فدراسیون روسیه، مرزهای خود را برای ورود گردشگران از روسیه باز نمی کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی