گسترش همکاری های ستاد فهما و مسجد مقدس جمکران


گسترش همکاری های ستاد فهما و مسجد مقدس جمکران

سعادتی از امضای تفاهم‌نامه میان ستاد فهما و مسجد مقدس جمکران به منظور تحقق همکاری‌های بیشتر در آینده نزدیک خبر داد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد،به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)،«سعید سعادتی»، معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور با حجت الاسلام و المسلمین «یاسین حسین‌آبادی» معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران دیدار و گفتگو کرد.

سعادتی در این نشست با تاکید بر اینکه مسجد، محوری ترین مکان در ترویج و تعمیق مهدویت است، اظهار کرد: در آینده ای نزدیک با مسجد مقدس جمکران تفاهم‌نامه‌ای منعقد خواهد شد تا شاهد هم افزایی و تعامل جهت گسترش فعالیت های مهدوی باشیم.

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور ادامه داد: این تفاهم‌نامه نقشه راه را مشخص کرده و سطح همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و مسجد مقدس جمکران را افزایش می دهد.

وی با بیان اینکه برنامه های مساجد باید رنگ و بوی مهدوی داشته باشند، افزود: این تفاه‌نامه می‌تواند مبدایی باشد تا در گسترش فعالیت های مهدوی در مساجد تحول مطلوب صورت گیرد.

گفتنی است در این نشست که در تاریخ دوم بهمن در دفتر معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران برگزار شد مقرر شد کارگروهی با حضور نمایندگان طرفین تشکیل شود تا در خصوص فعالیت ها و برنامه های مشترک بین دو مجموعه اقدام شود

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خداحافظی معلم با دانش آموزان