کانون امام علی(ع) نکا طرح ایران قوی را برای 21 کانون نکا تبیین می کند


کانون امام علی(ع) نکا طرح ایران قوی را برای 21 کانون نکا تبیین می کند

چادرنشین گفت: کانون امام علی(ع) نکا به عنوان رابط کانون مساجد شهرستان نکا، طرح ایران قوی را برای 21 کانون نکا تبیین می کند.

«مجتبی چادرنشین » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: فراهم کردن فعالیت برای رابطین کانون های مساجد با هدف توسعه فعالیت های کانون مساجد بوده است و کارگشای بسیاری از امور است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا و رابط کانون های مساجد شهرستان نکا افزود: رابطین کانون ها در شهرستان ها به‌ عنوان نقطه اتصال کانون خود و کانون‌ های همجوار با ستاد هماهنگی کانون ‌های فرهنگی هنری مساجد استان عمل می کنند.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت و تلاش های کانون های رابط در نقاط مختلف شهری و روستایی گفت: رابط از میان کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان انتخاب و در شبکه رابطان با تعیین زیرمجموعه ای از کانون ها در تبیین و اجرای صحیح طرح «ایران قوی» تلاش می کنند.

چادرنشین گفت: کانون امام علی(ع) نکا به عنوان رابط کانون مساجد شهرستان نکا، طرح ایران قوی را برای 21 کانون نکا تبیین می کند.

وی افزود: کانون امام علی(ع) نکا با کسب رتبه برتر در ثبت فعالیت ها در بین رابطین شهرستان نکا به عنوان رابط 21 کانون شهرستان نکا انتخاب شد که پیگیری فعالیت کانون های زیر مجموعه آنها، ثبت گزارش ها و فعالیت ها به عنوان شاخص های این انتخاب بوده است.

مدیر مسئول کانون امام علی(ع) نکا گفت: جلسات آموزشی برای کانون های زیر مجموعه به صورت وبینار و مجازی و نیز نشست های حضوری برای رابطان برگزار می شود و در آن نکات محوری و اثرگذار سایت بچه‌های مسجد و اجرای بهتر طرح ملی «ایران قوی» آموزش داده می شود.

چادرنشین پایان مهلت ثبت فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد را 22 بهمن ماه سال جاری عنوان کرد و گفت: کانون ها در تلاشند تا با ثبت فعالیت ها و دریافت مجوز الکترونیک، در سامانه بچه های مسجد بتوانند امتیاز قابل توجهی دریافت کنند.

پایان پیام/175

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد