شیخ عکرمه صبری: خطر در کمین مسجدالاقصی است


شیخ عکرمه صبری: خطر در کمین مسجدالاقصی است

با ادامه حمله شهرک نشینان به مسجدالاقصی، شیخ عکرمه صبری بر حضور گسترده فلسطینی ها در مقابله با هتک حرمت های رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «المرکز الفلسطینی للاعلام»، منابع فلسطینی گزارش دادند: برای دومین روز متوالی تعدادی از نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی حمله کردند و در صحن های آن گردش کرده و در ورودی ها و راه های منتهی به مسجد حضور داشتند.

شیخ عکرمه صبری، خطیب و امام مسجدالاقصی گفت: اشغالگران با اجرای طرح های سیاستمندانه خود و محدود کردن حضور مسلمانان از هالی شهرک قدیمی قدس از شرایط سوء استفاده می کنند.

وی افزود: حمله شهرک نشینان و ارتش رژیم صهیونیستی با وجود محدودیت های برای رعایت موارد بهداشتی، متوقف نشده است و این محدودیت ها تنها برای اهالی قدس اجرا می شود و باعث کاهش حضور نمازگزاران به مسجدالاقصی شده است.

شیخ عکرمه صبری در ادامه خواستار حضور فلسطینی ها با رعایت پروتکل های بهداشتی ازجمله زدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مسجدالاقصی شد.

وی از نمازگزاران خواست سجاده شخصی به همراه خود بیاورند و فاصله گذاری ها در نمازها رعایت کنند، زیرا صحن های مسجدالاقصی بزرگ است و ظرفیت هزاران نفر را دارد.

نظامیان رژیم صهیونیستی روز جمعه از ورود نمازگزاران غیر از ساکنان شهرک قدیمی قدس به مسجدالاقصی جلوگیری کردند.

خطیب مسجدالاقصی در ادامه بار دیگر از فلسطینی ها خواست با حضور گسترده خود در مسجدالاقصی طرح های شهرک نشینان را به شکست بکشانند.

پایان پیام/43

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط