25 طرح عمرانی همزمان با دهه فجر امسال در چالدران به بهره‌برداری می‌رسد


25 طرح عمرانی همزمان با دهه فجر امسال در چالدران به بهره‌برداری می‌رسد

ارومیه- ایرنا- فرماندار چالدران گفت: 25 طرح عمرانی و خدماتی همزمان با دهه فجر امسال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد که برای اجرای آنها 300 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

حسن محمدزاده روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح‌ها در بخش‌های آموزشی، عمرانی، کشاورزی و خدماتی بوده و برای دهها نفر از جوانان منطقه نیز زمینه اشتغال فراهم می‌کند.

وی اضافه کرد: در بخش کلنگ زنی نیز در این شهرستان، عملیات عمرانی پنج طرح آغاز می شود.

فرماندار چالدران ادامه داد: برای طرح‌های بخش کلنگ زنی نیز ۵۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایرنا با پیروزی انقلاب اسلامی، توجه به عرصه‌های سازندگی و پیشرفت، شتاب بیشتری به خود گرفته و در همین راستا بهبود زیرساخت‌های شهری و مدیریت منابع اقتصادی و انسانی برای نوسازی و توسعه شهرها در اولویت کارهای دولت‌های پس از انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

شهرستان چالدران نیز از این تلاش‌ها و اقدامات بی دریغ مسوولان کشوری و استانی در جهت توسعه و بالندگی بهره مند شده و امسال نیز همچون سال‌های گذشته، در دهه فجر شاهد افتتاح و بهره برداری از طرح های عمرانی و خدماتی زیادی در این شهرستان هستیم.

چالدران با بیش از ۴۵ هزار نفر جمعیت در ۲۷۰ کیلومتری شمال آذربایجان‌غربی واقع شده است. که پس از قلعه گنج کرمان، بنیاد علوی نیز طرح توسعه این شهرستان را در دستور کار قرار داده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود