بودجه سال آتی استان اردبیل 62 درصد افزایش یافت


بودجه سال آتی استان اردبیل 62 درصد افزایش یافت

اردبیل _ ایرنا _ نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت:  با توجه دولت و تلاش نمایندگان استان اردبیل در مجلس بودجه سال آتی استان اردبیل 62 درصد نسبت به سال جاری افزایش دارد.

به گزارش ایرنا ، سیدغنی نظری روز سه‌شنبه در جلسه شورای اداری خلخال با اشاره به اقدامات جهت افزایش فرصت های اشتغال در شهرستان‌های جنوب استان اردبیل افزود: ۷۰۰ میلیارد ریال برای کمک به ایجاد اشتغال روستایی و پایدار در شهرستان‌های خلخال و کوثر اختصاص یافته است.

او همچنین از پیگیری و تلاش برای تحقق خواسته مردم منطقه خورش‌رستم برای شهرستان شدن خبرداد و بیان کرد: منتظر تصمیم نهایی از سوی مسئولان دست‌اندرکار در این زمینه هستیم.

نظری اظهارکرد: با توجه به وضعیت نامناسب ساختمان درمانگاه فعلی تامین اجتماعی شهر خلخال برای بهسازی درمانگاه جدید دراین شهر نیز ۶۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته و اقدامات لازم در این خصوص بزودی آغاز خواهد شد.

وی به پرداخت کامل مطالبات پیمانکاران مجری پروژه راه خلخال - منجیل اشاره کرد و افزود: برای کمک به تسریع در اجرای پروژه راه خلخال - منجیل هزار میلیارد ریال از محل فاینانس بانک مسکن تخصیص یافته است.

وی همچنین باب یان اینکه در راستای تحقق بودجه پیش‌بینی شده سال آتی کشور از برنامه‌های پیشنهادی دولت حمایت خواهیم کرد، افزود: برغم مخالفت برخی از نمایندگان مجلس با برنامه افزایش فروش نفت، تعداد قابل‌توجهی از نمایندگان با نظر دولت در این زمینه موافق هستند.

او ابراز امیدواری کرد که با همراهی مردم و مسئولان دولت برنامه‌های تا پایان مدت قانونی خود پیش برده و مجلس نیز تلاش خواهد کرد تا مشکل بودجه سال آینده را تا حد ممکن رفع کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: عمر یارانه نقدی ۴۵۰ هزار ریالی به پایان رسیده و بیشتر نمایندگان معتقدند که باید از این پس سه نوع یارانه ۹۰۰ هزار ریالی، ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار ریالی و یک میلیون و ۳۵۰ هزار ریالی به تناسب نیاز خانوارها و نحوه قرار گرفتن آنها در دهک‌های مختلف عملیاتی شود.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022