ثبت نام پیش فروش ایران خودرو امروز 7 بهمن 99+ لینک و نحوه ثبت نام ایران خودرو/ قیمت محصولات ایران خودرو امروز 7 بهمن 99


ثبت نام پیش فروش ایران خودرو امروز 7 بهمن 99+ لینک و نحوه ثبت نام ایران خودرو/ قیمت محصولات ایران خودرو امروز 7 بهمن 99

ثبت نام پیش فروش 7 محصول ایران خودرو که از 5 بهمن 99 آغاز شده است تا پایان امروز 7 بهمن 99 ادامه دارد لازم به ذکر است که ثبت نام 7 محصول ایران خودرو با موعد تحویل 1400 است در ادامه این خبر لینک ثبت نام 7 محصول ایران خودرو به صورت جداگانه با عناوین ثبت نام خودروی ثبت نام دنا پلاس، ثبت نام سورن پلاس، ثبت نام پارس با موتور 5 TU، ثبت نام رانا پلاس،...

ثبت نام پیش فروش ایران خودرو امروز 7 بهمن 99+ لینک و نحوه ثبت نام ایران خودرو/ قیمت محصولات ایران خودرو امروز 7 بهمن 99

به گزارش راهبرد معاصر؛ ثبت نام پیش فروش ایران خودرو تا پایان امروز سه شنبه 7 بهمن 99 ادامه دارد و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ نسبت به ثبت نام خودروی مورد علاقه خود اقدام کنند. در ادامه لازم به ذکر است که در این طرح خودروهای دنا پلاس، سورن پلاس، پارس با موتور 5TU، رانا پلاس، پژو ۲۰۶ تیپ دو، پژو ۲۰۷ با سقف شیشه‌ای و پژو پارس بنزینی عرضه شده است که موعد تحویل خودروها آبان تا دی ماه سال آینده تعیین شده است در ادامه لینک های ثبت نام پیش فروش ایران خودرو در بهمن 99 به صورت جداگانه با عناوین ثبت نام دنا پلاس، ثبت نام سورن پلاس، ثبت نام پارس با موتور 5TU، ثبت نام رانا پلاس، ثبت نام پژو ۲۰۶ تیپ دو، ثبت نام پژو ۲۰۷ با سقف شیشه‌ای و ثبت نام پژو پارس بنزینی را به همراه شرایط فروش فوق العاده ایران خودرو شرایط و پیش فروش ایران خودرو در بهمن 99 و همچنین آدرس سایت ایران خودرو و زمان قرعه کشی 7 محصول ایران خودرو برای اعلام اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی را می اوریم.

اسامی برندگان از طریق سایت فروش اینترنتی به نشانی esale.ikco.ir و ارسال پیامک اعلام می‌شود. مشتریان نهایی، ظرف مدت پنج روز فرصت دارند که وجه علی‌الحساب خودرو را مطابق جدول از طریق همان سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو پرداخت کنند.

همچنان این امکان برای منتخبان طرح‌های قبلی ایران‌خودرو که موفق به واریز وجه نشدند، وجود دارد که دوباره بتوانند در این طرح فروش، اقدام به ثبت‌نام کنند.

همانطور که اشاره شد، قیمت نهایی خودرو مطابق قیمت محصول در زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود و مشتری الباقی وجه خودرو را در زمان ارسال دعوتنامه با لحاظ هزینه‌های قانونی واریز خواهد کرد.

ثبت نام پیش فروش ایران خودرو امروز ۷ بهمن ۹۹

طـرح پـیش فـروش عـادی (حـداکثر 12 ماهـه) محصـولات ایـران خودرو (بـا روش قرعـه کشـی) مطـابق جـدول ذیـل از ساعت 10 روز یکشنبه مورخ 05-11-99 شروع و تا روز سه شنبه مورخ 07-11-99 ادامه خواهد داشت.

ثبت‌نام مرحله‌ جدید پیش‌فروش حداکثر یکساله 7 محصول گروه صنعتی ایران‌خودرو از روز (یکشنبه) آغاز شده و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت. امروز سه شنبه ۷ بهمن آخرین مهلت ثبت نام خودرو ایران خودرو است.

در این مرحله از پیش فروش، ایران‌خودرو 7 محصول دناپلاس، سورن‌ پلاس، راناپلاس، پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پژو ۲۰۷ با سقف شیشه‌ای، پژو پارس با موتور TU۵ و پژو پارس بنزینی با موعد تحویل آبان تا دی‌ سال 1400 را عرضه کرده است.

پس از آن اسامی برندگان از طریق سایت فروش اینترنتی به نشانی esale.ikco.ir و ارسال پیامک اعلام می‌شود. مشتریان نهایی، ظرف مدت پنج روز فرصت دارند که وجه علی‌الحساب خودرو را مطابق جدول از طریق همان سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو پرداخت کنند.

نکته: همچنان این امکان برای منتخبان طرح‌های قبلی ایران‌خودرو که موفق به واریز وجه نشدند، وجود دارد که دوباره بتوانند در این طرح فروش، اقدام به ثبت‌نام کنند.

گفتنی است قیمت نهایی خودرو مطابق قیمت محصول در زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود و مشتری الباقی وجه خودرو را در زمان ارسال دعوتنامه با لحاظ هزینه‌های قانونی واریز خواهد کرد.

بر اساس اعلام شرکت ایران خودرو و به منظور دسترسی مشتریان واقعی به خودرو، محدودیت‌ها برای ثبت‌نام در طرح‌های فروش‌ قبل، در این طرح نیز اعمال می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به گذشت ۴۸ ماه از زمان ثبت نام یا تحویل خودرو از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا، نداشتن پلاک فعال شخص متقاضی، لزوم ارائه گواهینامه رانندگی، شماره تلفن و شماره حساب بانکی به نام متقاضی، ممنوعیت انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه‌کشی به اشخاص ثالث و عدم امکان صلح و نقل‌و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتی اشاره کرد.

علاوه براین، گارانتی خودرو پس از سه ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه، باطل می‌ شود و در مراجعه به نمایندگی حداقل کارکرد ۱۰۰۰ کیلومتری خودرو الزامی است.

گروه صنعتی ایران خودرو،‌ طرح پیش فروش یک ساله هفت محصول خود را از امروز دوشنبه ۶ بهمن ماه به مدت سه روز آغاز کرد.

در این طرح خودروهای دنا پلاس، سورن پلاس، پارس با موتور 5TU، رانا پلاس، پژو ۲۰۶ تیپ دو، پژو ۲۰۷ با سقف شیشه‌ای و پژو پارس بنزینی عرضه شده است.

مهلت ثبت نام در پیش فروش 7 محصول ایران خودرو امروز 7 بهمن 99

مهلت ثبت‌نام برای شرکت در این مرحله از پیش‌فروش ایران‌خودرو، از روز (یکشنبه) به مدت سه روز (تا امروز سه‌شنبه ٧ بهمن‌ماه) اجرا می‌شود.

مشتریان نهایی حداکثر سه روز پس از مهلت ثبت‌نام و احراز هویت آن‌ها، در حضور نهادهای نظارتی و با روش قرعه‌کشی انتخاب خواهند شد.

آدرس سایت ثبت نام ایران خودرو / لینک ثبت نام ایران خودرو

متقاضیان برای ثبت نام به درگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به آدرس https://esale.ikco.ir/ مراجعه کنند.

در ادامه لینک های ثبت نام پیش فروش ایران خودرو در بهمن 99 به صورت جداگانه با عناوین ثبت نام دنا پلاس، ثبت نام سورن پلاس، ثبت نام پارس با موتور 5TU، ثبت نام رانا پلاس، ثبت نام پژو ۲۰۶ تیپ دو، ثبت نام پژو ۲۰۷ با سقف شیشه‌ای و ثبت نام پژو پارس بنزینی را می آوریم.

لینک ثبت نام خودروی دنا پلاس

لینک ثبت نام سورن پلاس

لینک ثبت نام پارس با موتور 5TU

لینک ثبت نام رانا پلاس

لینک ثبت نام پژو ۲۰۶ تیپ دو

لینک ثبت نام پژو ۲۰۷ با سقف شیشه‌ای

لینک ثبت نام پژو پارس بنزینی

زمان قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو/ زمان تحویل ایران خودرو

اکنون در جدیدترین برنامه فروش این شرکت در قالب پیش‌فروش حداکثر یک ساله، هفت محصول دناپلاس، راناپلاس، سورن‌ پلاس، پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پژو ۲۰۷ با سقف شیشه‌ای، پژو پارس بنزینی و پژو پارس با موتور TU۵ با موعد تحویل آبان تا دی‌ماه سال ۱۴۰۰ و با ارزشی مطابق قیمت خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد به اجرا گذاشته شده است.

موعد تحویل خودروها آبان تا دی ماه سال آینده تعیین شده است.

مشتریان نهایی حداکثر سه روز بعد از گذشت مهلت ثبت نام از طریق قرعه کشی انتخاب خواهند شد.

مبلغ پیش پرداخت و زمان تحویل 7 خودرو ایران خودرو بهمن ماه 99

موعد تحویل محصول، از آبان ماه تا دی ۱۴۰۰ پیش بینی شده است.

علاوه براین، گارانتی خودرو پس از سه ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه، باطل می‌ شود و در مراجعه به نمایندگی حداقل کارکرد ۱۰۰۰ کیلومتری خودرو الزامی است.

مبالغ علی‌الحساب و موعد خودروها به تفکیک به شرح زیر است:

ثبت نام پیش فروش ایران خودرو امروز 7 بهمن 99+ لینک و نحوه ثبت نام ایران خودرو/ قیمت محصولات ایران خودرو امروز 7 بهمن 99

ثبت نام ایران خودرو برای متقاضیانی که پلاک انتظامی فعال ندارند و در سایر قرعه کشی ها نیز برنده نشده اند میسر است.

رنگ 7 محصول عرضه شده در پیش فروش ایران خودرو 7 بهمن 99

در طرح جدید پیش فروش ایران خودرو هفت محصول با رنگ‌های مختلف به شرح زیر عرضه می‌شوند:

دنا پلاس: سفید، مشکی، نقره‌ای و خاکستری متالیک
سورن‌پلاس: سفید، مشکی، خاکستری متال و آبی کبود
پارس با موتور TU۵: سفید، مشکی و خاکستری متالیک
رانا پلاس: سفید، مشکی، نقره‌ای، خاکستری متالیک و گیلاسی
پژو ۲۰۶ تیپ ۲: سفید، مشکی، نقره‌ای و خاکستری متالیک
پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای: سفید، نقره‌ای و خاکستری متالیک
پژو پارس بنزینی: سفید، مشکی، نقره‌ای و خاکستری متالیک

نکته: انتخاب رنگ خودرو توسط مشتری در زمان واریز وجه صورت خواهد گرفت.

زمان واریز جه متقاضیان خودرو ایران خودرو بهمن 99/ نحوه واریز وجه ایران خودرو/ مهلت واریز وجه ایران خودرو

متقاضیان نهایی حداکثر سه روز پس از اتمام مهلت ثبت نام،‌ با انجام قرعه کشی مشخص خواهند شد، این افراد تا پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.

پس از برگزاری قرعه کشی و اعلام اسامی، فرد منتخب مبلغ پیش پرداخت علی‌الحساب خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو واریز می‌کند.


الباقی وجه خودرو در زمان ارسال دعوتنامه با لحاظ هزینه‌های قانونی تعیین و دریافت می‌شود.


قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، متقاضی هیچ گونه وجهی واریز نخواهد کرد.


در هیچ مرحله‌ای از ثبت نام نیازی به ارائه چک از سوی متقاضی نیست.

متقاضی باید ظرف ۵ روز پس از اعلام اسامی انتخاب شدگان و دریافت پیامک، وجه خودرو را از طریق سایت ایران خودرو واریز کند در غیر این صورت ثبت نام کان لم یکن تلقی خواهد شد.

شرایط پیش فروش ایران خودرو 7 بهمن 99

1 .به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می گیرد.

2 .متقاضی ملزم به ارائه اصل و تصویر گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) می باشد.

3 .حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت های ایران خودرو و سایپا 48 ماه می باشد.

4 .امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.

5 .متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از کارت های بانکی به نام خود برای واریز وجه استفاده نماید. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.

6 .ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

7 .کد نمایندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه توسط متقاضی انتخاب می گردد،می بایست با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد.

8 .انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

9 .گارانتی خودرو پس از 3 ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل 1،000 کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

10 .سند و فاکتور فروش خودرو تا پایان مدت یک ساله رهن،نزد شرکت ایران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشترى و فک رهن تحویل مشتریان گرامى خواهد گردید.

نکته1 :برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب برروی خودرو) امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

نکته2 :کسانی که فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاک انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند،ضمن کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام تا 3 سال امکان ثبتنام درکلیه طرح های فروش آتی محصولات شرکت ایران خودرو را نخواهند داشت .

نکته3 :در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

نحوه ثبت نام ایران خودرو/ لینک ثبت نام ایران خودرو امروز 7 بهمن 99

مرحله اول : متقا ضی، با وارد نمودن کد کاربری و کلمه عبور خود،به صفحه ثبت نام خود وارد می شود و خودرو را انتخاب می نماید.

مرحله دوم: اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی اعلام می گردد.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام خواهد شد.

نکته1: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی ( شرایط عمومی )در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می شود و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد می گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود.

نکته2 :قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، مشتری هیچگونه وجهی واریز نخواهد نمود و شرایط اخذ چک برای خرید محصولات شرکت ایران خودرو در این طرح حذف گردیده است.

اطلاعیه ایران خودرو/ سایت ایران خودرو/ ثبت نام ایران خودرو 7 بهمن 99/ آدرس سایت ثبت نام ایران خودرو

مشتری محترم گروه صنعتی ایران خودرو به شماره تلفن82272727 -021 در ایام طرح های فروش اینترنتی بطور 24 ساعته و شبانه روزی جهت پاسخگوئی به سئوالات و راهنمائی در خدمت شما می باشد .

مشتری گرامی با توجه به تغییر فرآیند ثبت نام ، نحوه ی انتخاب نمایندگی محل ثبت نام طی پیامک به شما اعلام خواهد شد ، همچنین میتوانید با تماس با نمایندگی های مجاز ایرانخودرو در این خصوص کسب اطلاع نمایید . مشتری گرامی با توجه به تغییر روال ثبت اطلاعات مشتریان (ورود کاربر) جهت کلیه امور مرتبط با میزکار خود می بایست از طریق لینک ثبت نام / تنظیم رمز اقدام به تکمیل اطلاعات و تنظیم رمز نمایید.

سایت ثبت نام پیش فروش محصولات ایران خودرو

سایت ایران خودرو

لینک ثبت نام خودروی دنا پلاس

لینک ثبت نام سورن پلاس

لینک ثبت نام پارس با موتور 5TU

لینک ثبت نام رانا پلاس

لینک ثبت نام پژو ۲۰۶ تیپ دو

لینک ثبت نام پژو ۲۰۷ با سقف شیشه‌ای

لینک ثبت نام پژو پارس بنزینی

زمان قرعه کشی ایران خودرو بهمن 99

حداکثر ۳ روز کاری پس از پایان ثبت نام، قرعه کشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد شد.

برندگان قرعه کشی ایران خودرو بر اساس کد پیگیری 7 بهمن 99

اسامی منتخب در این طرح، پس از تائید نهاد‌های نظارتی و تخصیص به نمایندگی ها، اعلام خواهد شد. ضمن اینکه به منتخبین نیز با ارسال پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه جستجو با کد پیگیری برندگان طرح پیش فروش ایران‌ خودرو امروز 7 بهمن ماه 99

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

قیمت محصولات ایران خودرو امروز ۷ بهمن ۹۹

قیمت محصولات ایران خودرو امروز ۷ بهمن ۹۹ را در جدول زیر مشاهده کنید.

مدل خودرو قیمت اعلام شده توسط ایران خودرو (تومان) قیمت خودرو در بازار آزاد (تومان)
پژو 405 بنزینی GLX 101.260.000 198.000.000
پژو پارس سال 121.547.000 196.000.000
پژو پارس tu5 187.303.000 233.000.000
پژو 206 تیپ 2 110.111.000 180.000.000
پژو 206 تیپ 5 126.789.000 245.000.000
پژو 208 ---- 880.000.000
سمند ال ایکس 116.735.000 173.000.0000
سمند ال ایکس EF7 بنزینی 114.962.000 193.000.000
سمند سورن 131.666.000 228.000.000
رانا 93.140.000 197.000.000
رانا پلاس 179.516.000 222.000.000
هایماS7 توربو اتوماتیک 405.574.000 695.000.000
پژو 207 i دستی 159.800.000 267.000.000
پژو 207 i اتوماتیک 197.055.000 378.000.000
دنا 149.969.000 248.000.000
دنا پلاس - توربو - اتوماتیک ---- 300.000.000

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اکثریت زنان متاهلِ شاغل دو شغله هستند / زهرا نژادبهرام: چند شغله بودن زنان موجب تشدید ا...