مرفاوی با عارف غلامی درگیر شد؟


مرفاوی با عارف غلامی درگیر شد؟

مربی تیم استقلال تهران درخصوص خبری جروبحث با مدافع این تیم توضیحاتی را ارائه کرد. نوشته مرفاوی با عارف غلامی درگیر شد؟ اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

مرفاوی با عارف غلامی درگیر شد؟

صمد مرفاوی: در فوتبال همیشه جروبحث پیش می‌آید و این فقط یک تذکر فوتبالی بود
نویسنده : پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ | ۹:۴۵
مرفاوی با عارف غلامی درگیر شد؟

مربی تیم استقلال تهران درخصوص خبری جروبحث با مدافع این تیم توضیحاتی را ارائه کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم استقلال تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر مقابل سایپا قرار گرفت و با نتیجه یک بر صفر از نارنجی پوشان شکست خورد تا دومین شکست تیم تحت هدایت محمود فکری در لیگ بیستم ثبت شود.

در این مسابقه عارف غلامی همانند بازی با تراکتور در ترکیب اصلی جای نداشت و محمدحسین مرادمند و محمد دانشگر به عنوان دو مدافع میانی در ترکیب حضور داشتند؛ غلامی درحالی در این بازی حضور نداشت که پیش از مسابقه با سایپا یک اتفاق در تمرین موجب گفتگوی عجیب او با دستیار محمود فکری شده بود.

صبح روز یکشنبه، بعد از دیدار استقلال و سایپا، در (خبری) که قرار گرفته اعلام کردیم، غلامی که برای بازی روز شنبه نیمکت نشین بود، در تمرینات پیش از بازی به دلیل تکل‌های زیادی که در یک بخش تمرینی زده بود با تذکر صمد مرفاوی رو به رو می‌شود که جواب او خطاب به این مربی موجب شد تا جروبحثی البته طبیعی صورت بگیرد.

این خبر اما در کمال ناباوری به گونه‌ای در فضای مجازی بازتاب پیدا کرد که به نقل از خبرگزاری ایلنا، این جروبحث، درگیری عنوان شد و بروز یک شایعه موجب شد تا موضع‌گیری عوام و به خصوص طرفداران استقلال به این خبر یک جوسازی و نشر اکاذیب تلقی شود.

صمد مرفاوی، مربی تیم استقلال در گفتگو با خبرنگار ما جروبحث شکل گرفته در تمرین که مجددا اشاره کنیم یک امر طبیعی است را رد نکرده و بر آن صحه می‌گذارد. مرفاوی دراین باره گفت:

در فوتبال همیشه جروبحث پیش می‌آید و این فقط یک تذکر فوتبالی بود. ما هیچگونه درگیری نداشتیم و نمی‌دانم چطور این جروبحث، درگیری عنوان شده است. مطمئنا اگر دعوا و درگیری در این خصوص پیش می‌آمد، عارف در لیست ۱۸ نفره قرار نمی‌گرفت. این موضوع اتفاقی نبود که بخواهد بازتابی تحت عنوان درگیری داشته باشد، بازیکنان استقلال هم مانند بچه‌های ما هستند و همه در کنار هم برای یک هدف مبارزه می‌کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان