آغاز ثبت نام علاقمندان شرکت در جشنواره ورزشی شیران علوی 


آغاز ثبت نام علاقمندان شرکت در جشنواره ورزشی شیران علوی 

یونس میجانی گفت: ثبت نام علاقمندان به شرکت در بخش رقابتی جشنواره ورزشی شیران علوی در جنوب کرمان آغاز شد.

«یونس میجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: ثبت نام علاقمندان به شرکت در بخش رقابتی جشنواره ورزشی شیران علوی در جنوب کرمان آغاز شد.




مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت افزود: این جشنواره در بازه زمانی ۶ الی ۲۲ بهمن سال جاری برگزار شده و برگزیدگان این جشنواره نیز طی مراسمی در ۲۲ بهمن هم زمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی معرفی و تجلیل می شوند.



وی با بیان این مطلب که این جشنواره ویژه دختران و پسران برگزار می شود، ابراز کرد: دختران گروه سنی ۱۲ الی ۱۸ سال می توانند در رشته های دومیدانی و دارت و نیز دختران گروه سنی ۶ الی ۱۱ سال می توانند در رشته بازی در خانه شرکت کنند.



میجانی ادامه داد: رشته بازی در خانه به صورت مجازی برگزار می شود و در همین راستا شرکت کنندگان با کمک بزرگترها در منزل کلیپ های کوتاه از بازی های خانگی خود را تهیه کرده و از طریق مجازی برای ما ارسال می کنند.



مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت بیان کرد: در بخش رقابتی مسابقات ورزشی رشنه های ورزشی فوتسال و دو میدانی ویژه پسران گروه سنی ۱۲ الی ۱۸ سال در نظر گرفته شده که با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی و نیز بدون حضور تماشاگران برگزار می شوند.



وی اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی ثبت نام علاقمندان به صورت مجازی انجام می شود بنابراین علاقمندان به شرکت در جشنواره ورزشی شیران علوی می توانند با شماره گیری شماره های 09137623146 و 09130518974 نسبت به نام نویسی اقدام کنند.




میجانی عنوان کرد: این جشنواره ورزشی به همت کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) با حمایت ستاد هماهنگی کانون های مساجد و نیز با همکاری سپاه و اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت برگزار می‌شود.




مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت در خاتمه تاکید کرد: جشنواره ورزشی شیران علوی با هدف جذب نوجوانان و جوانان به مساجد، شناسایی نخبگان ورزشی، تشکیل تیم های ورزشی در مساجد، راه اندازی بانک اطلاعات مربیان ورزشی مساجد و نوجوانان و جوانان ورزشکار مساجد برگزار می‌شود.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی