استقبال ازپیشنهادهای نخبگان علمی و پژوهشگر برای هوشمندسازی مرزهای کشور


استقبال ازپیشنهادهای نخبگان علمی و پژوهشگر برای هوشمندسازی مرزهای کشور

اهواز - ایرنا - فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران گفت: به منظور ارتقای امینت مرزهای کشور، از پیشنهادهای نخبگان علمی و پژوهشی در راستای هوشمند سازی مرزها و حوزه دفاعی کشور استقبال می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار "احمدعلی گودرزی" روز سه‌شنبه در ارتباط ویدئو کنفرانسی با نمایندگان کارکنان و سربازان وظیفه استان‌های مرزی افزود: هرچه ارتباط ما با نیروهای نخبه وعلمی کشوربیشتر باشد می‌تواند به بهبود ضریب امنیت مرزهای زمینی ودریایی کشور کمک کند.
وی امنیت توسعه یافته و پایدار در مرزهای کشور را مرهون تلاش شبانه روزی مرزداران و کارکنان وظیفه دانست و افزود: سربازان مایه عزت و امنیت پایدار ایران اسلامی هستند و ایجاد و تامین امنیت بدون تلاش دیگر ارگان‌های نیروهای مسلح محقق نخواهد شد.
فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به قداست و جایگاه سربازی در کشوربیان داشت: خدمت مقدس سربازی، به جوانان عزیز قدرت برنامه ریزی، مسوولیت پذیری، صبر و استقامت، توانایی زندگی جمعی و پرورش جسم و روح می دهد و در آینده جوانان ما بسیار تاثیرگذاراست.
وی در ادامه با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی افزود:رویکرد و رفتار فرماندهان با سربازان وظیفه باید پدرانه و مهربانانه باشد.
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی در ادامه گفت:سربازان ایران اسلامی از جایگاه والایی در کشور برخوردار هستند و نقش آنان در برقراری امنیت شهرها و مرزهای مهین اسلامی اسلامی ستودنی است.
سردار گودرزی با اشاره به ضرورت اجرای طرح خوشایند سازی دریگان های مرزی و مراکز آموزش مرزبانی افزود: مرزبانی ناجا افتخارمی‌کند که متولی برقراری امنیت در مرزهای ایران اسلامی است و شما (سربازان وظیفه )به عنوان مرزبانان و مدافعان کشور، در بهترین دوران زندگی خود در کسوت سربازی هستید که این تلاش‌ها و فداکاری ها جای قدردانی دارد.
فرمانده مرزبانی ناجا در ارتباط ویدیو کنفرانسی در ستاد فرماندهی مرزبانی و دریابانی خوزستان پس از استماع نقطه نظرات ، پیشنهادها و مشکلات کارکنان وظیفه، دستورهای لازم را برای رسیدگی به خواسته‌ها و ایجاد شرایط خوشایند خدمتی آنها صادر کرد.
استان خوزستان ۵۶۸ کیلومتر مرز دریایی، خاکی ، آبراهی و رودخانه‌ای با عراق دارد و با ۲ استان میسان و بصره همسایه است.
حفاظت و صیانت از آبهای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در شمال غرب خلیج فارس از دیگر وظایف مرزبانی ودریابانی خوزستان است.
امسال سه تن از نیروهای مرزبانی و دریابانی خوزستان در درگیری با اشرار مسلح قاچاقچی در مناطق مرزی و برهم زنندگان امنیت مرزها به شهادت رسیدند و چندین نفر نیز مجروح شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !