هیچ مشکلی با فشردگی بازی ‌ها نداریم/ برخی اتفاقات در شأن لیگ برتر نیست


هیچ مشکلی با فشردگی بازی ‌ها نداریم/  برخی اتفاقات در شأن لیگ برتر نیست

سرمربی پرسپولیس گفت: برای ما یک روز درمیان هم بازی بگذارند انجام می‌دهیم و هیچ مشکلی با فشردگی بازی‌ها نداریم، ولی از سازمان لیگ و سهیل مهدی می‌خواهم اقتدار داشته باشند. قرار نیست هر باشگاهی چیزی بگوید و این آقایان بگویند چشم، چون در آن صورت نمی‌شود کار را پیش برد.

به گزارش خبرگزاری موج، یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در ارتباط تلفنی با شبکه ۳ سیما، گفت: پرسپولیس در این چند سال اخیر آبرو و اعتبار باشگاه‌های ایران را جمع کرده و برای اعتبار ایران جنگیده و اگر باشگاهی هم اگر به پلی آف رسیده به خاطر عملکرد خوب پرسپولیس بوده پس اینقدر به پَروپای پرسپولیس نپیچند.

وی گفت: این همه مشکل مدیریتی وجود دارد اینقدر به پرسپولیس فشار نیاورید. برخی تیم‌ها کمپین تشکیل دادند که به ما بگویند تیم خاص، با این کار‌ها چه چیزی را می‌خواهند نشان دهند.

گل محمدی در خصوص باخت تیمش به آلومینیوم اراک، افزود: بازی را خیلی خوب شروع کردیم، در ۱۰ دقیقه اول بازی به گل رسیدیم و حتی می‌شد گل دوم را هم وارد دروازه کنیم، اما از فرصت‌ها استفاده نکردیم. در ادامه روی یک صحنه که خطا نبود و آفساید هم بود گل دوم را دریافت کردیم.

وی افزود: نیمه دوم چند کرنر خوب و ضربات ایستگاهی داشتیم که نتوانستیم از فرصت‌ها استفاده کنیم. تیم حریف هم خیلی خوب و جانانه دفاع کرد که به آن‌ها تبریک می‌گویم. ما در خط دفاع از نظر مهره دچار مشکل بودیم و روی ضربات ایستگاهی ۲ گل خوردیم و باختیم.

سرمربی پرسپولیس گفت: البته کاری که باید انجام دهیم تمرین و تمرکز بیشتر است. این شکست تلنگر خوبی برای پوشش نقاط ضعفمان است. واقعا کار سختی در پیش داریم، ولی به بازیکنانم اعتماد دارم و هواداران هم حمایت خوبی از ما کردند. من ایمان دارم امسال هم می‌توانیم دوباره مدعی باشیم و قهرمان شویم، چون بازیکنانم واقعا تلاش می‌کنند و من این موضوع را در آن‌ها می‌بینم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص مشکلات تیمش در خط دفاع، افزود: نیمه اول از مهدی شیری و احسان حسینی که اولین بازی اش را انجام می‌داد استفاده کردیم و در نیمه دوم کامیابی نیا را به خط دفاع فرستادیم، متاسفانه در بازی با فولاد وقتی ضربه پنالتی را علیه ما گرفتند تیم ما خیلی تحت فشار و استرس قرار گرفت. حتی در آن بازی ۲-۳ مصدوم دادیم و در دیدار روز قبل هم در خط دفاع بازیکن کم داشتیم.

گل‌محمدی در خصوص اینکه قرار بود در ابتدای فصل دفاع وسط جذب کنند، گفت: ما خیلی تلاش کردیم، ولی واقعا نمی‌شد. خیلی دوست داشتیم مدافعی در شأن پرسپولیس جذب کنیم، ولی باشگاه‌های دیگر هم به فکر تیم خودشان بودند و به همین دلیل اجازه جدایی به بازیکنان مد نظر ما نمی‌دادند.

وی در خصوص اینکه از حضور و در نهایت شیوه رفتن رسول پناه از پرسپولیس در نشست خبری روز گذشته گلایه کرده بود، گفت: اجازه بدهید در این خصوص دیگر صحبتی نکنم، چون همه می‌دانند چه اتفاقی افتاده صدری هم به هیئت مدیره اضافه شده و در کنار سمیعی تلاش می‌کند تا مشکلات حل شود. در این شرایط فقط با اتحاد و همدلی و در کنار هم بودن باید به موفقیت برسیم.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به گل اول آلومینیوم، گفت: کاملا مشخص است که بازیکن حریف از خط دفاع ما جلوتر بود و صحنه آفساید بود، خیلی واضح بود، ولی داور از آن گذشت. متاسفانه ۲ صحنه تاثیرگذار در این بازی اتفاق افتاد درست مثل بازی با فولاد و استقلال این نوع داوری‌ها برای ما نگران کننده شده است. هیچوقت دوست ندارم داوران را تحت فشار بگذارم، ولی واقعا اشتباهات نگران کننده است.

گل‌محمدی افزود: اگر بحث دوستان در مورد سیاست فدراسیون برای انتخابات که توسط همکارانم مطرح شده درست باشد واویلا و مایه تاسف است.

وی گفت: چیزی که مشخص است این که داوران ما همه انسان‌های شریفی هستند و من هیچوقت نسبت به آن‌ها بدبین نیستم. امیدوارم اتفاقاتی که رخ می‌دهد عمدی نباشد و سهوی باشد، ولی در این چند هفته اشتباهات تاثیرگذار زیادی برای ما رقم خورد. در بازی با استقلال عارف غلامی در دقیقه ۵۲ باید اخراج می‌شد، ولی خیلی راحت از این موضوع گذشتند. در بازی با فولاد هم یک پنالتی اشتباه گرفته شد و در بازی با آلومینیوم هم ۲ صحنه اشتباه دیگر رخ داد که همه این‌ها نگران کننده است.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود برنامه ریزی بازی‌ها به سود پرسپولیس است و حتی محمود فکری در مصاحبه بعد از بازی به این موضوع اشاره کرد، گفت: ما از فینال آسیا برگشتیم گفتند؛ پرسپولیس باید ۲ بازی عقب افتاده اش را انجام بدهد بعد ما بازی کنیم که سازمان لیگ گفت چشم، اما بعد دیدند از شرایط بازی دور می‌شوند گفتند ما بازی می‌کنیم، دوباره سازمان لیگ گفت ایرادی ندارد و در ادامه دوباره اعلام کردند بازی‌های ما باید هر چند روز یکبار برگزار شود باز هم به آن‌ها گفتند چشم.

هیچ مشکلی با فشردگی بازی ‌ها نداریم

گل محمدی افزود: برای ما یک روز درمیان هم بازی بگذارند انجام می‌دهیم و هیچ مشکلی با فشردگی بازی‌ها نداریم، ولی از سازمان لیگ و سهیل مهدی می‌خواهم اقتدار داشته باشند. قرار نیست هر باشگاهی چیزی بگوید و این آقایان بگویند چشم، چون در آن صورت نمی‌شود کار را پیش برد.

وی گفت: ما از اوایل خرداد کار را شروع کردیم، در لیگ قهرمان شدیم، بعد در حذفی به میدان رفتیم، سپس به فینال آسیا رفتیم و برگشتیم ۳ روز استراحت کردیم و دوباره راهی فینال شدیم و برگشتیم. ۷ ماه است فقط در تمرین و بازی‌ها هستیم و تا الان نشده ۴ روز به بازیکنان استراحت بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: متاسفانه هر تیمی اعتراض بیشتری از کنار خط می‌کند سوت داوری به سمت آن‌ها می‌رود. از کمیته داوران می‌خواهم اگر من کنار خط اعتراض کردم اخراجم کنند از همکاران و دوستان می‌خواهم بیشتر بحث فنی داشته باشند، ولی چون برخی تیم‌ها از این اعتراض‌ها سود می‌برند خوششان می‌آید و داوران هم باید با اقتدار عمل کنند و اجاره ندهند این همه اعتراض صورت گیرد.

گل محمدی افزود: برخی اتفاقات در شأن لیگ برتر نیست، لیگ ما یکی از لیگ‌های برتر آسیا است، ولی مشکلات داوری، چمن استادیوم‌ها و برنامه ریزی باعث افت کیفیت لیگ می‌شود. امسال از نظر کیفی تیم‌ها افت کرده اند، چون تمرکزی روی مباحث فنی نیست. تا دلتان بخواهد در این فوتبال حاشیه وجود دارد و اتفاقاتی می‌افتد که در شأن ایران نیست.

سرمربی پرسپولیس گفت: بعد از کادر پزشکی که سختی‌های زیادی می‌کشند باید از اهالی فوتبال تشکر کرد که باعث شدند مردم در خانه بمانند، ولی خودمان کاری می‌کنیم کار ارزشمند فوتبالی‌ها را زیر سوال می‌بریم. همکاران و دوستان بیشتر روی مسائل فنی متمرکز باشند تا این کار قشنگ جلوه بیشتری داشته باشد، کار فوتبال به جامعه تزریق شده و بسیار ارزشمند است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس