کشف 12 دستگاه ماینر از یک منزل مسکونی در مراغه


کشف 12 دستگاه ماینر از یک منزل مسکونی در مراغه

مراغه- ایرنا- فرمانده انتظامی مراغه گفت: 12 دستگاه استخراج بیت‌کوین یا ماینر غیرمجاز و یکهزار و 695 عدد اقلام بهداشتی و شوینده احتکاری از یک واحد مسکونی در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ رمضان الهوریان روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای برخورد با اخلالگران اقتصادی، ماموران کلانتری ۱۱ با اقدامات پلیسی از نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در یک واحد مسکونی در سطح شهر مطلع شدند و رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام قضائی، ماموران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از انبار مورد نظر، ۱۲ دستگاه ماینر غیرمجاز را کشف و ضبط کردند.

وی اضافه کرد: همچنین تعداد یکهزار و ۶۹۵ عدد انواع کالاهای بهداشتی شامل انواع دستمال کاغذی، انواع پوشاک بچه، انواع پودر و مایع لباسشویی و ظرفشویی نیز از این واحد مسکونی کشف و ۲ متهم نیز در این ارتباط دستگیر شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ماینرها و کالاهای بهداشتی احتکاری را ۲۰۰ میلیون تومان برآورد کردند، اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل شدند.

وی افزود: پلیس در راستای تحقّق شعار سال و جهش تولید و به حرکت در آمدن چرخ اقتصاد کشور به صورت جدی یا بر هم زنندگان اقتصاد کشور برخورد کرده و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان‌شرقی قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته