بانک کشاورزی اردبیل به طرح‌های اشتغالزا تسهیلات می‌دهد


بانک کشاورزی اردبیل به طرح‌های اشتغالزا تسهیلات می‌دهد

اردبیل - ایرنا - مدیر شعب بانک کشاورزی استان اردبیل گفت: این بانک حمایت از کشاورزان و فعالان اقتصادی مورد توجه قرار داده و درصدد است تسهیلات طرح‌های اشتغالزا را به موقع پرداخت کند.

داود رجبی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم‌اکنون پرداخت تسهیلات برای طرح‌های کشاورزی و گلخانه‌ای به سهولت انجام می‌گیرد و از اول سال جاری تاکنون تسهیلات ۱۰۰ هکتار طرح‌های گلخانه‌ای پرداخت شده است.

وی اظهارکرد: پیش‌تر متوسط پرداخت منابع به ازای هر مترمربع توسعه گلخانه چهار میلیون ریال بود که این رقم اکنون به ۱۲ میلیون ریال رسیده است.

رجبی از پرداخت تسهیلات به شهرک گلخانه‌ای پارس‌آباد مغان خبرداد وگفت: پرداخت تسهیلات برای این شهرک در سطح یک‌ هزار و ۶۰۰ هکتار در اولویت بانک قرار گرفته است.

وی درباره پرداخت تسهیلات شهرک گلخانه سامیان اردبیل افزود: سه هکتار از واحدهای این شهرک در حمایت بانک کشاورزی است و برای راه‌اندازی این طرح ۲۴۰ میلیارد ریال تسهیلات از سوی بانک کشاورزی پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان اردبیل ادامه داد: شهرک گلخانه‌ای سامیان با مساحتی بالغ بر ۲۲ هکتار احداث شده که مورد حمایت بانک کشاورزی قرار گرفته است.

رجبی با بیان اینکه بانک کشاورزی از طرح‌های آبی استان هم حمایت کرده است، گفت: پرداخت ۲۱۳۰ میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای طرح پایاب سد گیوی در دستور کار قرار گرفته بطوری‌که قسط اول این تسهیلات پرداخت شده و بقیه تسهیلات هم در فازهای بعدی پرداخت می‌شود.

وی پرداخت تسهیلات برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی را یادآور شد و اظهارکرد: برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی استان ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی