بازی های شهرداری آستارا در استادیوم وحدت برگزار می شود


بازی های شهرداری آستارا در استادیوم وحدت برگزار می شود

مدیرعامل باشگاه شهرداری آستارا گفت: پیش بینی می شود بازی های شهرداری آستارا تا دو هفته دیگر در استادیوم وحدت برگزار شود.

علی کارگر، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: باید دست به دست هم بدهیم تا تیم شهرداری آستارا به جایگاه واقعی خود در سطح بالای فوتبال کشور برسد.

وی با بیان اینکه دستمان در استان گیلان کوتاه است، ادامه داد: متأسفانه حمایت آن چنانی از ما نمی شود و در دیدارهای خانگی میهمان هستیم.

کارگر با اشاره به اینکه تجهیز استادیوم وحدت به خوبی پیش می رود و مسئول برگزاری لیگ آزادگان بازدیدی را این هفته از این استادیوم داشت، افزود: پیش بینی می شود بازی های شهرداری آستارا تا دو هفته دیگر در استادیوم وحدت برگزار شود.

وی با تأکید بر اینکه هیأت فوتبال استان گیلان باید آی دی کارت و کاور خبرنگان و عکاسان ورزشی آستارا را صادر کند، خاطرنشان کرد: محیط لیگ یک با لیگ های دو و پایین تر متفاوت است.

مدیرعامل باشگاه شهرداری آستارا به هزینه های سنگین تیم در بازی های خانگی که به دلیل آماده نبودن استادیوم وحدت در سردار جنگل رشت برگزار می شود، اشاره و تصریح کرد: این تیم به شکل متوسط روزانه رقمی بین ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان هزینه دارد.

وی یادآور شد: برق و گاز رختکن ها تا چند روز دیگر متصل می شود و ۲۰ درصد فنس کشی باقی مانده است که طی روزهای آینده به اتمام می رسد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا