مسابقات والیبال زیرگروه دسته اول کشور در کرمانشاه امروز آغاز می‌شود


مسابقات والیبال زیرگروه دسته اول کشور در کرمانشاه امروز آغاز می‌شود

کرمانشاه- ایرنا- مرحله رفت مسابقات زیرگروه لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور (جام سپهبد شهید قاسم سلیمانی) از امروز (سه‌شنبه 7 بهمن) به میزبانی کرمانشاه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرهمند سال افزون رییس هیات والیبال کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقات زیرگروه لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور در گروه اول با حضور تیم های قزوین جوان، پرواز تبریز، فود فود مشهد، شهرداری محمدیار، انقلاب قم، نیروی زمینی، بعثت کرمانشاه و سپهر قزوین در کرمانشاه برگزار می شود.

وی ادامه داد: بر این اساس و در اولین روز مسابقات از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه امروز (سه شنبه) ۲ دیدار برگزار می شود که طی آنها قزوین جوان به مصاف پرواز تبریز می رود و در دیگر دیدار هم فودفود مشهد با شهرداری محمدیار دیدار می کند.

سال افزون تصریح کرد: ۲ مسابقه نیز قرار است از ساعت ۱۷ آغاز شود که در یکی از آنها انقلاب قم با نیروی زمینی دیدار خواهد داشت و در دیگر مسابقه نیز بعثت کرمانشاه میزبان مسابقات در سرسرای شهید بهشتی با سپهر قزوین روبرو می شود.

رییس هیات والیبال کرمانشاه گفت: تیم والیبال بعثت فردا (چهارشنبه) و در دومین مسابقه با انقلاب قم، روز پنجشنبه در سومین دیدار با پرواز تبریز و روز جمعه در چهارمین مسابقه با نیروی زمینی روبرو می شود.

وی خاطرنشان کرد: نماینده والیبال کرمانشاه پس از یک روز استراحت همراه با سایر تیم ها، پنجمین مسابقه اش را روز یکشنبه آینده (۱۲ بهمن) با قزوین جوان و ششمین مسابقه اش را روز دوشنبه (۱۳ بهمن) با فودفود مشهد برگزار خواهد کرد.

سال افزون در پایان گفت: تیم بعثت سرانجام روز سه شنبه ۱۴ بهمن در آخرین دیدار دور رفت مسابقات زیرگروه لیگ دسته اول والیبال کشور همانند سایر دیدارهایش از ساعت ۱۷ و در سرسرای شهید بهشتی با شهرداری محمدیار مسابقه خواهد داد

مسابقات زیرگروه لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور قرار است به مدت هفت روز، از هفتم تا چهاردهم بهمن و در ۲ سرسرای شهید بهشتی و شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!