طرح چهارشنبه‌های خدمت جهادی در اردبیل اجرا می‌شود


طرح چهارشنبه‌های خدمت جهادی در اردبیل اجرا می‌شود

اردبیل - ایرنا - رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل از اجرای طرح چهارشنبه‌های خدمت جهادی با هدف برپایی ایستگاه‌های ارائه خدمات حقوقی و قضایی در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا، ناصر عتباتی روز سه‌شنبه در این زمینه گفت: این طرح با هدف انسجام کار جهادی در برپایی خدمات حقوقی و قضایی به منظور تحقق نتیجه مطلوب در خدمت‌رسانی به مردم به اجرا درمی‌آید.

وی افزود: تیم‌های تلفیقی در قالب ارائه مشاوره‌های حقوقی، آموزش‌های لازم در مورد نحوه بهره‌مندی از خدمات الکترونیک قضایی در بستر وب و شناسایی آسیب‌ها و معضل‌های اجتماعی به شهروندان خدمات قابل توجهی ارائه خواهند کرد.

رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: تلاش می‌شود در این طرح از ظرفیت بسیج حقوقدانان، بسیج اساتید بویژه بسیج پزشکان، پرستاران و روان‌شناسان در کنار کانون وکلا و مشاوران حقوقی استفاده شود.

وی در ادامه با تبریک فرا رسیدن دهه فجر اضافه کرد: تشکیلات قضایی استان اردبیل به این مناسبت برنامه‌های متعدد و متنوعی در قالب ارائه خدمت به مردم در دستور کار قرار داده است که برگزاری دیدارهای مردمی به صورت فوق‌العاده در محله‌های محروم و کم‌برخوردار و ساختمان‌های حوزه‌های قضایی از جمله آنهاست.

عتباتی اظهارکرد: برپایی میز خدمت در محل مصلای اردبیل و سایر حوزه‌های قضایی استان، برگزاری جشن گلریزان با هدف کمک به زندانیان جرایم غیرعمد و بازدید قضات حوزه‌های قضایی از زندان‌های استان جزو دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

وی پیش‌تر از کاهش ورودی ناخالص پرونده‌ها به محاکم قضایی استان اردبیل با وجود کمبود کادر قضایی، اداری، امکانات و تجهیزات در ۹ ماه گذشته از سال‌جاری خبر داده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند