زمینه برای اجرای طرح 3070 تامین اجتماعی در بوشهر فراهم شد


زمینه برای اجرای طرح 3070 تامین اجتماعی در بوشهر فراهم شد

بوشهر- ایرنا- سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: با هدف کاهش مراجعه‎‌های حضوری و پیشگیری از شیوع کرونا در مراکز این اداره کل زمینه برای اجرای طرح 3070 در این استان فراهم شده‌است.

عباس دیری روز سه‎‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با اجرایی شدن این طرح تا پایان بهمن ماه ۳۰ مورد از خدمت‌‏های تامین اجتماعی غیرحضوری خواهد شد و افراد زیر پوشش از منزل قادر به دریافت خدمات موردنیاز خود خواهند شد.

وی بیان کرد: در این ارتباط در بازدید از مرکزهای مختلف تامین اجتماعی در استان بوشهر میزان آمادگی و شرایط موردنیاز اجرا طرح مورد ارزیابی قرار گرفت با آمادگی صورت گرفته اکنون این استان آماده اجرای این طرح است.

دیری اظهار داشت: این طرح گامی ارزشمند برای تحقق دولت الکترونیک است و میزان قابل توجهی از مراجعه حضوری بیمه‌‎شدگان را حذف می‎‌کند.

وی افزود: شناساندن طرح، اطلاع رسانی مستمر و جامع، تلاش بی وقفه کارکنان سازمان و استفاده از نیروهای آموزش دیده و با انگیزه به منظور راهنمایی مراجعه کنندگان لازمه موفقیت این طرح است که برای تحقق آن ساز و کار لازم پیش‌بینی شده‌است.

دیری اظهار کرد: با توسعه خدمات غیرحضوری، کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران در هر زمان و مکانی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را به آسانی دریافت کننند.

وی افزود: طرح‌های الکترونیکی و غیرحضوری علاوه بر اینکه باعث کاهش هزینه‌ها برای سازمان‌ها و نهادها می‎شود ارتقا سطح کیفی خدمات ارباب رجوع و صرفه‎‌جویی در زمان آنها را به دنبال دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟