اختتامیه نخستین جشنواره استانی «حبیب» در گیلان برگزار می‌شود


اختتامیه نخستین جشنواره استانی «حبیب» در گیلان برگزار می‌شود

مراسم اختتامیه نخستین جشنواره استانی «حبیب» با حضور حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی روز پنجشنبه 9 بهمن 1399 در منطقه آزاد بندرانزلی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سعید مهدوی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نزدیک به ۱۵۰ مجموعه فرهنگی و تشکل دینی آثار خود را به دبیرخانه نخستین جشنواره استانی «حبیب» ارسال کردند، اظهار کرد: در مجموع در چهار حوزه حدود ۶۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه میزان استقبال مردمی از این جشنواره برای نخستین بار در سطح استان و کشور بی‌نظیر بوده است، تصریح کرد: یکی از نتایج مهم این جشنواره آشنایی جامعه با ظرفیت‌های خوب هیئات مذهبی در زمینه خدمت‌رسانی به مردم در مواجهه با ویروس منحوس کرونا بود.

وی با تاکید بر اینکه هیئات مذهبی در حوزه تولید محتوا خلاقانه و با ذوق عمل کردند، گفت: در جشنواره امسال ۱۲ اثر از نگاه داوران در چهار حوزه کرونا، مواسات و همدلی، عید غدیر و محرم و صفر برگزیده شدند.

مهدوی خاطرنشان کرد: اسامی این برگزیدگان در روز برگزاری اختتامیه مشخص و هدایای ارزنده‌ای به آثار برتر تعلق می‌گیرد.

وی با بیان اینکه تعداد هفت اثر در بخش جنبی جشنواره انتخاب شده‌اند، تاکید کرد: یک اثر به عنوان برترین اثر از نگاه مردمی مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به زمان برگزاری مراسم اختتامیه نخستین جشنواره استانی «حبیب»، افزود: مراسم اختتامیه از ساعت ۱۵ عصر روز پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۹ با حضور حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در سالن همایش‌های منطقه آزاد بندرانزلی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس