اختصاص تسهیلات نظام‌وظیفه به 67 مددجوی یزدی


اختصاص تسهیلات نظام‌وظیفه به 67 مددجوی یزدی

67 فرزند مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان یزد از ابتدای سال تا پایان آذرماه از تسهیلات نظام‌وظیفه شامل معافیت کفالت، کاهش تعرفه صدور کارت معافیت و معرفی برای انتقال محل خدمت بهره‌مند شدند.

«محمدحسین جمال‌پور» معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان یزد در رابطه با بهره‌مندی خانواده‌های تحت حمایت از تسهیلات نظام‌وظیفه، ضمن اعلام این خبر، افزود: ۳۱ نفر از مددجویان تحت حمایت در این مدت با حمایت کمیته امداد از خدمت سربازی معاف شدند.

به گفته‌ی وی، چهار نفر از این افراد نیز از کاهش تعرفه صدور کارت معافیت بهره‌مند شدند و برای ۳۲ فرزند مددجو نیز معرفی‌نامه انتقال محل خدمت صادر شد.

معاون کمیته امداد استان یادآور شد: سال گذشته ۱۹۰ فرزند مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان یزد از تسهیلات نظام‌وظیفه بهره‌مند شدند.

وی همچنین در ادامه با اشاره به تشکیل کمیته محرومیت‌زدائی در راستای برگزاری کنگره ملی بزرگداشت ۴۰۰۰ شهید استان یزد، گفت: کمیته امداد به‌ عنوان یکی از دستگاه‌های اجرایی عضو کمیته محرومیت‌زدائی این کنگره ملی، همکاری و مشارکت لازم را با فرمانداری‌ها و سپاه الغدیر یزد در راستای تحقق برنامه‌های به عمل می‌آورد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد یزد،‌ جمال‌پور یادآور شد: ایجاد کارگاه‌های اشتغال‌زایی، مرمت و تکمیل منازل مددجویان، ساخت سرویس بهداشتی و حمام، ساخت مسکن محرومین، تأمین و توزیع جهیزیه، تهیه و توزیع سبد ورزشی محلات و روستا، توزیع سبد آموزشی مدارس، تهیه و توزیع سبد معیشتی و تهیه سبد کالا ویژه محرومین از جمله برنامه‌های مورد نظر این کمیته است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس