فراخوان مسابقه مجازی کتاب‌خوانی گنج ماندگار در خوزستان منتشر شد


فراخوان مسابقه مجازی کتاب‌خوانی گنج ماندگار در خوزستان منتشر شد

اهواز - ایرنا - فراخوان مسابقه مجازی کتاب‌خوانی گنج ماندگاربه مناسبت دهه مبارک فجر با همکاری معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان منتشر شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان مسابقه مجازی کتاب‌خوانی گنج ماندگار ویژه دو گروه سنی ۷ تا ۱۲ سال و ۱۳ تا ۱۷ سال برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه دو کتاب (بابا برفی) ویژه کودکان و (هنوز روز چهارم نیامده بود) ویژه نوجوانان در این مسابقه شرکت کنند.

همچنین کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۷ سال می‌توانند با مراجعه به سایت khz.kpf.ir، فایل صوتی و تصویری این دو کتاب را دانلود کرده و پس از مطالعه به سه روش در این مسابقه شرکت کنند.

براساس این فراخوان کودکان و نوجوانان می‌توانند با انتخاب یکی از شیوه‌های، ارسال فیلم روخوانی قسمتی از کتاب، ارسال خلاصه کتاب به‌صورت فایل متنی ورد (۳۵۰ کلمه معادل ۱۵۰۰ حرف) و یا پاسخ به سؤالات چهارگزینه‌ای در این رویداد فرهنگی مشارکت داشته باشند.

علاقه‌مندان برای ارسال آثار خود می‌توانند با مراجعه به سایت khz.kpf.ir بخش شرکت در مهرواره ها، ابتدا فرم شرکت در مسابقه را تکمیل کرده و در ادامه فایل اثر خود را بارگذاری کنند.

گفتنی است ،کودکان و نوجوانان علاقه‌مند می‌توانند از طریق ارسال پیام به شماره ۰۹۳۹۴۰۲۳۴۳۲ در پیام‌رسان‌های ایتا، سروش و واتساپ آثار خود را به دبیرخانه این مسابقه بفرستند.همچنین آخرین مهلت ارسال آثار و شرکت در این مسابقه ۲۲ بهمن‌ماه ۱۳۹۹ اعلام شده است.

لازم به ذکر است بنا بر اعلام دبیرخانه مسابقه مجازی کتاب‌خوانی «گنج ماندگار» ۳۰ برگزیده بخش‌های سه‌گانه روخوانی، خلاصه‌نویسی و پاسخ به سؤالات چهارگزینه‌ای جوایز نقدی به ارزش ۲ میلیون ریال اهدا می‌شود.

بر اساس این فراخوان علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین جهت مشاهده نمونه آثار ارسالی، به صفحه اینستاگرام معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز به آدرس @shahr.nama مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان