تجلیل از دستگاه ها و فعالان کارگروه مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی


تجلیل از دستگاه ها و فعالان کارگروه مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی

مراسم تجلیل از دستگاه ها و فعالان کارگروه مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در جریان نشست این کارگروه که در محل ستاد مساجد کشور برگزار شد، انجام گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، مراسم تجلیل از دستگاه ها و فعالان کارگروه مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی امروز(۷ بهمن ماه) در جریان نشست این کارگروه که در محل ستاد مساجد کشور برگزار شد، انجام گرفت.

بنا بر این گزارش، در این مراسم که حجت الاسلام والمسلمین «دکتر ارزانی»، رییس ستاد فهما نیز حضور داشت از فعال ترین دستگاه ها و فعالان کارگروه مساجد که در برگزاری برنامه ها با محوریت مساجد و تولید برنامه ها با موضوع مساجد و انقلاب اسلامی در دهه فجر سال 1398 مشارکت خوبی داشتند، تقدیر به عمل آمد.

«حسین علی جعفری» در جریان این مراسم با بیان اینکه همه دستگاه های عضو کارگروه مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی همکاری خوبی در برگزاری برنامه ها داشتند و امسال نیز تاکنون به خوبی گزارش های خود را به دبیرخانه این کارگروه ارسال کرده اند، گفت: انشاءالله امسال نیز شاهد رونق برنامه های کارگروه مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با محوریت مساجد خواهیم بود.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته