آسفالت سرد کیسه‌ای برای اولین بار در آذربایجان‌غربی استفاده می‌شود


آسفالت سرد کیسه‌ای برای اولین بار در آذربایجان‌غربی استفاده می‌شود

ارومیه- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: آسفالت سرد کیسه‌ای خریداری شده و برای اولین بار در محورهای شریانی استان مورد استفاده قرار می گیرد.

ارسلان شکری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آسفالت سرد کیسه ای، آسفالت اصلاح شده‌ آماده‌ مصرف است که در هر نوع شرایط آب و هوایی جهت تعمیر سریع چاله‌ها و ایجاد سطحی یکپارچه و با دوام بالا در انواع روسازی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: استفاده از این محصول راه حلی دائمی، به صرفه و فوری برای تعمیر خرابی‌های انواع روسازی‌های آسفالتی و بتنی با عملکردی فوق‌العاده و بدون نیاز به هیچگونه تجهیزات خاص در تمامی فصول بوده و قابل استفاده از در هر زمان و مکان و دارای امکان ایجاد سطحی یکپارچه با انواع روسازی‌ها و عملکرد بالا همانند آسفالت گرم است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: از آنجایی که استفاده از تکنولوژی های روز برای تعمیر و نگهداری و ایمن سازی راهها اهمیت بالایی برخوردار است، این اداره کل نسبت به تامین بالغ بر ۲۰۰ تن آسفالت سرد کیسه ای برای عملیات لکه گیری در راههای شریانی استان اقدام کرده است.

شکری اظهار کرد: این تعداد بر حسب نیاز به ادارات شهرستانی ارسال خواهد شد تا در فصول سرد نسبت به لکه گیری محورهای شریانی در مرحله اول استفاده شود و برای سایر راههای استان نیز در صورت تامین مجدد بر حسب اولویت استفاده خواهد شد.

وی گفت: در ۹ ماه سال جاری نزدیک به ۳۰۰ کیلومتر عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی استان انجام گرفته که امید است با تامین اعتبارات لازم شاهد افزایش این میزان و ایمن سازی بیشتر جاده های استان باشیم.

به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی ۱۲ هزار کیلومتر جاده دارد که از این میزان، سه هزار و ۵۰۰ کیلومتر اصلی، فرعی و بزرگراه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ اول اردیبهشت + دانلود غزل حافظ